Millainen olet väayneenä unenpuutteesta?
Mulla vihloo pää ja jäsenet tuntuvat raskailta, silmät eivät tarkenna normaalisti ja mieleen tulee synkkiä ajatuksia, itseen ja mieheen kohdistuvaa inhoa sekä yleistä toivottomuutta.
Kommentit (7)
Ihan normaali. Illalla saatan olla ärtyneempi, hitaampi ja hiljaisempi, mutta töissä ja ihmisten ilmoilla ihan normaali oma itseni. Mulla on nyt joku kausi, että herään aamuyöllä ja en saa enää unta. Tänään heräsin jo ennen kolmea ja vain torkahdin pari kertaa, toissa yönä valvottiin klo 4:45 alkaen jne. Näitä tulee välillä vaikka asiat ovat muuten ihan ok.
Vihainen. Saan siitä adrenaliinia, jolla jaksan taas paahtaa pitkän päivän läpi.
Tulen kiukkuiseksi. Joskus jopa erittäin kiukkuisesti. Oikeastaan kiukku tulee siitä, että juon väsymykseen liikaa kahvia. Onneksi yleensä en ole väsynyt.
Mulla jatkuva unenpuute tekee laskuhumalaisen olon ja olen kiukkuinen. Päätä särkee aina, pinna on lyhyt ja aloitekyky heikko ja heikkenee vanhemmiten entisestään. Viimeiset 30v nukkunut max 4h yhtäjaksoista unta.
Mutta kaikkeen "tottuu" kun vaihtoehtoja ei ole. Joskus miettii minkälainen ihminen olisi ollut jos olisi voinut levätä normaalisti edes joskus. Mies rakastaa tällaisenakin mutta olisihan hänelläkin helpompaa kun olisi levännyt ja rentoutunut vaimo kotona.
Vittumainen. Syön liikaa makeaa ja epäterveellistä ruokaa.
Yleensä tulen hajamieliseksi ja saataan saada hervottomia nauruhepuleita ilman mitään isompaa syytä. Joskus tulee rytmihäiriöitä
Mieli heittelee saatan esim olla surullinen, tuntuu ettei aika kulje ollenkaa, tuntuu hitaalta, jatkuva haukottelu ja tunne ettei jaksa mitään