Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle purkkaa?

28.08.2006 |

Ja minkälaista? Puolikkaita paloja vai kokonaisia? Kokemuksia!!!

Kommentit (6)

1/6 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt se meidän kuopus sitten nielee aina purkan.. vaikka hetki sitten osasi niin hienosti pureskella ja antaa pois. vaikka koko ajan vahtii ja muistuttaa että purkkaa vain pureskellaan, ei niellä, niin masuun livahtaa..

Vierailija
2/6 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsaan pakkaa menemään vaikka välillä sylkeekin pois. Kokeiltiin sitä neuvolan neuvosta myös peukaloimemistä vastaan mutta ei ollut siitäkään apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 1v6kk tyttö jauhaa purkkaa joka päivä!!

yksivuotiaana hammaslääkärissä ehdottivat purkkaa mutta en heti uskaltanu kokeilla vaan odotin pari kuukautta ja kokeilin mielenkiinnosta!!

ensin annoin puolikkaan ja nyt sit kokonaisen..ei nielaise vaan sylkäisee mun kädelle kun ei halua enää jauhaa mut alussa tais muutaman kerran nielaista mut ei kuulemma haittaa kumminkin se oli niin pieni pala minkä annoin!!

Ainakin omasta kokemuksesta suosittelen :)

Vierailija
4/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 1v5kk on syönyt purkkaa jo monta kuukautta. Näki kun minä söin ja tietenkin piti saada itsellekin. Kiltisti sylkee purkan pois kun maku häviää, vie sen jopa itse roskikseen. :)

Vierailija
5/6 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös näki minun syövän ja halusi kanssa_hienosti sylkee/antaa purkan pois. Esikoinen taas (2v10kk) on vasta nyt alkanut sylkemään purkan pois; ei millään suostunut ennen, vaikka kuinka vannotettiin...

6/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annettiin purkkaa kun alkoi sitä itse pyytää.. näki sisarusten syövän.

muutaman kerran on niellyt, välillä pureskellut kauankin ja antanut pyydettäessä pois. puolikkaita muumi ja pikku kakkonen purkkia käytetään.