Miten olla mokaamatta tuoreen miestuttavuuden kanssa?
Tavalla tai toisella olen mokannut kaikki orastavat tapailut. Päättelen, että syy on minussa, koska itse en ole koskaan ollut se joka ei haluakaan enää tapailla vaan aina "aloite lopettamiseen" on tullut mieheltä. Syitä en koskaan ole jäänyt kyselemään.
Olen ihan nätti, hoikka ja kanssani voi keskustella. Minulla on aika vahvat ja suorat mielipiteet, mutten ole mikään tyranni vaan ymmärrän muitakin näkökulmia. Olen kova puhumaan ja tätä yritänkin aina hillitä, etenkin hölmöjä möläytyksiä... olen epävarma itsestäni, mutten kuitenkaan kieri itsesäälissä (saatika kerro sitä ääneen).
Nyt olen tavannut netissä kivan miehen mutta pelottaa tavata, koska 99,9% varmuudella mokaan taas jotenkin. Neljänsiä treffejä ei ole koskaan tullut, kolmannetkin ovat jo harvinaisuus. Vinkkejä siis kiitos!! :)
Kommentit (33)
En ole paljoakaan käynyt treffeillä, alle 10 kanssa. Minulla on ollut lähinnä seksisuhteita (ja näistä en siis todellakaan jauha eli siitä ei ole kiinni), mutta välillä olen tavannut ihan muita reittejä miehiä joiden kanssa ollaan käyty ihan treffeillä. Ja silloin ei ole ollut seksiä, eli helppoudestakaan ei jää kiinni. Pihtariksi en myöskään vielä kutsuisi jos ei kaksien treffien aikana ole heti jalat levällään :-) -ap
Ei sinulla ole muuta mahdollisuutta kuin olla oma itsesi.
Uskon tuohon miehen väittämään, että miehet haluavat mutkattomuutta. Se on rentoutta. Eli itselleen nauramista. Hyvähän se on, ett suhteet loppuvat aiemmin eikä myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:09"]
En ole paljoakaan käynyt treffeillä, alle 10 kanssa. Minulla on ollut lähinnä seksisuhteita (ja näistä en siis todellakaan jauha eli siitä ei ole kiinni), mutta välillä olen tavannut ihan muita reittejä miehiä joiden kanssa ollaan käyty ihan treffeillä. Ja silloin ei ole ollut seksiä, eli helppoudestakaan ei jää kiinni. Pihtariksi en myöskään vielä kutsuisi jos ei kaksien treffien aikana ole heti jalat levällään :-) -ap
[/quote]
Mies ottanut sinun taustoja selville ja saanut tietää seksisuhteistasi. Mainen on katoavaista.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:06"]Et oikein taida tietää mitä ja millainen olet ja poukkoilet jossain sillä välillä ja se tekee sinusta teennaisen.
[/quote] Tämä voikin pitää kyllä ehkä paikkaansa... minulla on hyviä miespuolisia ystäviäkin ja heidän kanssaan on aina mukavaa ja olen oma itseni - eli miten hitossa osaan olla aidosti oma itseni myös treffitilanteessa? :-/ taidan yrittää liikaa olla "hyvä nainen" ja siihenhän se sitten kai kaatuu, mutta en tunnista itsestäni sitä yrittämistä. -ap
Kerro heti alussa että pelkäät mokaavasi, jos toinen sanoo että todellakin mokasit, hän on ilkeä ja syy hänen.
Mutta jos mies antaa tilaa pikku virheille, kannattaa vaivautua.
Kysy mistä kaveri tykkää, itse en voisi olla kenenkään pikkumaisen ihmisen kanssa. Peruskohteliaisuus.
Älä korosta mitään heti alussa, näin: en tekisi sitä taikka tätä jos en yhtään pitäisi sinusta, se on merkki että olet tarkka ja sisäänpäinkääntynyt.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:06"]Et oikein taida tietää mitä ja millainen olet ja poukkoilet jossain sillä välillä ja se tekee sinusta teennaisen. [/quote] Tämä voikin pitää kyllä ehkä paikkaansa... minulla on hyviä miespuolisia ystäviäkin ja heidän kanssaan on aina mukavaa ja olen oma itseni - eli miten hitossa osaan olla aidosti oma itseni myös treffitilanteessa? :-/ taidan yrittää liikaa olla "hyvä nainen" ja siihenhän se sitten kai kaatuu, mutta en tunnista itsestäni sitä yrittämistä. -ap
[/quote]
Sopisi paremmin se tyyli, että saisit kaveruuden kautta itsellesi parisuhteen. Treffitilanteet kun on usein aika jäykkiä ja molemmat osapuolet vetää tietynkaltaista roolia näyttääkseen hyvältä toisen silmissä parisuhdemielessä. Jännität ja se näkyy.
voi olla, että tapailet vääränlaisia miehiä, haet alitajuisesti esim. sellaista miestä, joka jättää sinut tms. (kuulostaa ristiriitaiselta, mutta jotkut toimii näin). Sellaiset miehet, joiden kanssa sinulle oikeasti synkkaisi ja joiden kanssa voisi syntyä hyvä suhde, jätät kaveri-alueelle, ne eivät kiinnosta sinua seurustelumielessä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:57"]
Älä pihtaa liikaa. Moni mies häipyy jos ei ala mitään seksiin viittaavaakaan tapahtua aika pian.
[/quote]
Höpön löpön, seksiä harrastetaan kun siltä tuntuu. Miksi käydä treffeillä jos on hakemassa seksiä eikä elämänkumppania.
[/quote]
Niin ja ehkä mieheltä tuntuu että haluaa harrastaa seksiä aikaisemmin eikä jää katsomaan naista jonka kanssa joutuu odottamaan. Ei naisilla ole mitään yksinoikeutta määritellä, mikä on oikea ajankohta aloittaa seksi.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:00"]
Älä pihtaa liikaa. Moni mies häipyy jos ei ala mitään seksiin viittaavaakaan tapahtua aika pian.
[/quote]Päinvastoin. Pihtaaminen on hyvä keino suodattaa kirjoittajan kaltaiset idioottimiehet.
[/quote]
Naiminen on paras keino suodattaa kaksinaismoralistit. Siksi nussin aina ekoilla treffeillä. Jää ns voitolle kun on ainakin munaa saanut :)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:29"]
[/quote]
Höpön löpön, seksiä harrastetaan kun siltä tuntuu. Miksi käydä treffeillä jos on hakemassa seksiä eikä elämänkumppania.
[/quote]
Niin ja ehkä mieheltä tuntuu että haluaa harrastaa seksiä aikaisemmin eikä jää katsomaan naista jonka kanssa joutuu odottamaan. Ei naisilla ole mitään yksinoikeutta määritellä, mikä on oikea ajankohta aloittaa seksi.
[/quote]Totta kai on. Meillä jokaisella, naisella ja miehellä, on oikeus määritellä mikä on oikea itselleen ajankohta aloittaa seksi. Mies, joka "ei jää katsomaan naista, jonka kanssa joutuu odottamaan" ei ole parisuhteen tai panostuksen arvoinen. Minun mittapuullani.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:03"], normaalitilassa olen vähän turhankin pirteä ja aina "menossa". -ap
[/quote]
Tuossahan se tulikin sitten, aina menossa. Ei sellasta parisuhteeseen kukaan halua, eikä sellaisella yhtään mitään tee. Minulla on nyt sitä ja sitä, ja nyt on taas sitä ja sitä en ehdi tavata koska on taas tota ja tota.
Ei vaimomateriaalia sellaset. Kannattaa heivata heti, ennenkuin suhde menee vakavaksi. Tulee vain ongelmia kun jos kiintyy ja joutuu heruttamaan edes pientä tapaamista.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Totta kai on. Meillä jokaisella, naisella ja miehellä, on oikeus määritellä mikä on oikea itselleen ajankohta aloittaa seksi. Mies, joka "ei jää katsomaan naista, jonka kanssa joutuu odottamaan" ei ole parisuhteen tai panostuksen arvoinen. Minun mittapuullani.
[/quote]
Fair enough. Kumma kun tämä vaan nähdään (ainakin kommenttien ja peukkujen perusteella) sellaisena, että seksiä nopeasti haluava mies on idiootti. Miltä teistä tuntuisi, kun joku uskismies kutsuisi teitä lutkiksi, kun ette halua odottaa avioliittoon? Niinpä.
Älä puhu politiikasta. Miehet seuraa yleisesti 100-kertaa enemmän politiikkaa ja kun nainen puhuu politiikasta niin sieltä tulee yleensä jotain ihan hoopoa. Älä missään nimessä sano äänestäväsi vihreitä, vasureita jne.