Miten olla mokaamatta tuoreen miestuttavuuden kanssa?
Tavalla tai toisella olen mokannut kaikki orastavat tapailut. Päättelen, että syy on minussa, koska itse en ole koskaan ollut se joka ei haluakaan enää tapailla vaan aina "aloite lopettamiseen" on tullut mieheltä. Syitä en koskaan ole jäänyt kyselemään.
Olen ihan nätti, hoikka ja kanssani voi keskustella. Minulla on aika vahvat ja suorat mielipiteet, mutten ole mikään tyranni vaan ymmärrän muitakin näkökulmia. Olen kova puhumaan ja tätä yritänkin aina hillitä, etenkin hölmöjä möläytyksiä... olen epävarma itsestäni, mutten kuitenkaan kieri itsesäälissä (saatika kerro sitä ääneen).
Nyt olen tavannut netissä kivan miehen mutta pelottaa tavata, koska 99,9% varmuudella mokaan taas jotenkin. Neljänsiä treffejä ei ole koskaan tullut, kolmannetkin ovat jo harvinaisuus. Vinkkejä siis kiitos!! :)
Kommentit (33)
Älä pihtaa liikaa. Moni mies häipyy jos ei ala mitään seksiin viittaavaakaan tapahtua aika pian.
Olet liian vakaa, rauhallinen ja vakava. Toisin sanoen tylsä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:57"]
Älä pihtaa liikaa. Moni mies häipyy jos ei ala mitään seksiin viittaavaakaan tapahtua aika pian.
[/quote]Päinvastoin. Pihtaaminen on hyvä keino suodattaa kirjoittajan kaltaiset idioottimiehet.
Parhaiten itsellesi sopivan miehen saat, kun olet juuri oma itsesi. Onko ne tapailun lopettaneet miehet olleet sun mielestä tosi lupaavia?
En tiedä, mutta ihailen rohkeuttasi. Olen juuri samanlainen mokailija, joka yleensä ensitapaamisella onnistuu möläyttämään jotakin ja nolaamaan itsensä täysin. Siksi en jaksa enää edes yrittää mitään, mokaan kumminkin. Ihailen rohkeuttasi.
[/quote]
Höpön löpön, seksiä harrastetaan kun siltä tuntuu. Miksi käydä treffeillä jos on hakemassa seksiä eikä elämänkumppania.
mies haluaa helpon ja mutkattoman parisuhteen.
minulla tökkii aina jos nainen rupeaa selittämään pitkiä listoja siitä mitä ei voi syödä, tulee mieleen että hankalaa on ja kaksia ruokia saa tehdä koska en rupea syömään pelkkää kasvisruokaa jne...
tai jos selittää että mun lemmikit menee aina miehen edelle... selvä tapaus, pidä ne ykkösenä minä menen.
tai joku muu ehdottomuus asioissa politiikan, feminismin, miesvihan, syyllistämisen, maailmanrauhan, afrikan tukemisen, maahanmuuton, monikulttuurisuuden tai muun asian suhteen tökkii pahasti.
pidä mielipiteet ominasi ainakin alkuvaiheessa.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:00"]
[/quote]Päinvastoin. Pihtaaminen on hyvä keino suodattaa kirjoittajan kaltaiset idioottimiehet.
[/quote]
Olen itse asiassa nainen. Ja minulla ei ole koskaan käynyt noin kuin ap:llä, ettei mies olisi halunnut tavata toiste. Olen antanut aina ensi tapaamisella ja ilmeisesti olen hyvä sängyssä, koska jokainen seksiin johtanut tapaaminen on johtanut vähintään vuoden seurusteluun ;-)
Tosin en sano että varsinaisesti välttämättä pitäisi mennä seksiin asti. Itse olen tavannut miesystäväni yökerhoissa, joista yhdessä kotiin lähteminen ja seksi on tavallista. Muodollisimmissa deittikuvioissa välttämättä se ei ole luontevaa eikä tavallista. Mutta uskon, että silti asiaa auttaisi jos jotenkin edes eleillään, katseillaan jne osoittaisi että hommassa on seksuaalistakin kipinää.
Älä kerro niiistä Kreikan, Turkin, Espanjan yms lomamatkoista, koska jokainen tyhmempikin mies tajuaa, että olet käynyt panolomilla ja pillussasi kaihertaa kondylooman lisäksi ties mitä.
Jos et voi olla oma itsesi älä ryhdy suhteeseen. Tietty kaikissa suhteissa pitää tehdä kompromisseja mutta jotain rajaa.
Ai, itse taas olen pitänyt heikkoutenani juuri sitä että olen aika "räiskyvä", avoin ja spontaani, jotkut kaveritkin ovat analysoineet että se ehkä säikäyttää. Siksi olen yrittänyt olla vähän rauhallisempi, normaalitilassa olen vähän turhankin pirteä ja aina "menossa". -ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:02"]
Älä kerro niiistä Kreikan, Turkin, Espanjan yms lomamatkoista, koska jokainen tyhmempikin mies tajuaa, että olet käynyt panolomilla ja pillussasi kaihertaa kondylooman lisäksi ties mitä.
[/quote]
Meillä monilla asuu sukulaisia espanjassa. Jos käy mummon luona kylässä on heti seksituristi? :D
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:58"]
Älä ota hikeä.
[/quote]
Kaunis aglismikukkanen. Niin tosiaan, ehkä jos et stressaisi niin paljoa. Mutta kaikki varmaan inhoavat ainaista höpöttäjää eli kuuntele mieluummin toista ja ole rauhassa kuin että alat heti paukuttaa omaa elämääsi ja mielipiteitäsi tai huolehtimaan muutenkin äänitilasta. Hiljaakin voi välillä olla...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:03"]
Ai, itse taas olen pitänyt heikkoutenani juuri sitä että olen aika "räiskyvä", avoin ja spontaani, jotkut kaveritkin ovat analysoineet että se ehkä säikäyttää. Siksi olen yrittänyt olla vähän rauhallisempi, normaalitilassa olen vähän turhankin pirteä ja aina "menossa". -ap
[/quote]
Sitten deittailet yhtä räiskyviä miehiä? Sulla on ongelmana kohtaamattomuus sulle sopivien miesten kanssa.
Niin monenko miehen kanssa olet käynyt treffeillä?
Et oikein taida tietää mitä ja millainen olet ja poukkoilet jossain sillä välillä ja se tekee sinusta teennaisen.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:56"]
Tavalla tai toisella olen mokannut kaikki orastavat tapailut. Päättelen, että syy on minussa, koska itse en ole koskaan ollut se joka ei haluakaan enää tapailla vaan aina "aloite lopettamiseen" on tullut mieheltä. Syitä en koskaan ole jäänyt kyselemään. Olen ihan nätti, hoikka ja kanssani voi keskustella. Minulla on aika vahvat ja suorat mielipiteet, mutten ole mikään tyranni vaan ymmärrän muitakin näkökulmia. Olen kova puhumaan ja tätä yritänkin aina hillitä, etenkin hölmöjä möläytyksiä... olen epävarma itsestäni, mutten kuitenkaan kieri itsesäälissä (saatika kerro sitä ääneen). Nyt olen tavannut netissä kivan miehen mutta pelottaa tavata, koska 99,9% varmuudella mokaan taas jotenkin. Neljänsiä treffejä ei ole koskaan tullut, kolmannetkin ovat jo harvinaisuus. Vinkkejä siis kiitos!! :)
[/quote]
kysy niiltä mikä mättää, voit oppia jotain
Ja MIKSI rivinvaihto ei toimi?? Äh, sori suora pötkö. -ap