Miksi et kehu komeaa miestä facebookissa?
Kyselen mielenkiinnosta, että mitkä ovat omat syysi siihen, ettet kehu komeana pitämäsi miehen (profiili)kuvaa facebookissa. Esim. jos olet lätkässä johonkin facebook-kaveriisi ja ihailet hänen kuviaan, miksi et kirjoita kuvan alle esim. että komea? Tämä ei ole syyllistämistä, vaan kysymys vain. :)
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 15:45"]
Ulkonäön kommentointi on niljakasta teki sen mies tai nainen.
[/quote] Miksi se on niljakasta? Siis jos puhutaan positiivisista ulkonäkökommenteista.
Mun tuttavapiirissä on lihaksikkaita, komeita miehiä jotka laittaa välillä jotain pose/mallikuvia. Kyllä kaikki kommentoi.
Mitä olen seurannut niin alussa olevat romanssit tunnistaa erehtymättömästi siitä, että nainen alkaa tykätä miehen päivityksistä ja kommentoi niitä. En tod voi kehua kenenkään miehen kuvaa ilman, että koko tuttavapiiri päättelee minun olevan täysin lätkässä kyseiseen kuvatukseen. Miesten feedissä voi kehua vain ja ainoastaan pienten lasten kuvia, perhekuvia ja parikuvia, joissa he ovat vaimon tai tyttöystävän kanssa. Eikä niitäkään liian usein.
Ja kyllä, eräs mies luuli minun olevan ihastunut, kun muuten vain osallistuin keskusteluihin hänen seinällään. En ollut sinne päinkään.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 15:38"]
Ap, et ole komea.
[/quote] Mutta siitä huolimatta tuijottelet kuviani facebookissa..? ;)