Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki joita kiinnostaa venäjä - TÄNNE!

Vierailija
28.08.2014 |

Löysin hyvän venäjän alkeiskurssin netistä muita kursseja katsellessani ja olisin linkannut sen yhteen eilisen ketjuun jossa joku kaipaili vastaavaa venäjänkurssia mutten enää löydä sitä ketjua :/ Toivottavasti sinä siis joka eilen sitä kyselit löydät tänne. Ja toki muillekin vinkkinä :)

https://ilmonet.fi/#fi/code=V141405

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan koskaan kokeillut kielen verkkokurssia? Voisin ilmottautua kun on suht edullinenkin mutta pelkään että verkossa opiskelu ei toimiskaan...

Vierailija
2/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:05"]Onko kukaan koskaan kokeillut kielen verkkokurssia? Voisin ilmottautua kun on suht edullinenkin mutta pelkään että verkossa opiskelu ei toimiskaan...
[/quote]

Mä opiskelin viime kesänä ennen reissua ranskan alkeiskurssin netissä (helsingin työväenopiston vastaava kun toi venäjä) ja oli kyllä huippuhyvä! Materiaalit varsinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:05"]Onko kukaan koskaan kokeillut kielen verkkokurssia? Voisin ilmottautua kun on suht edullinenkin mutta pelkään että verkossa opiskelu ei toimiskaan...
[/quote]

Mä opiskelin viime kesänä ennen reissua ranskan alkeiskurssin netissä (helsingin työväenopiston vastaava kun toi venäjä) ja oli kyllä huippuhyvä! Materiaalit cvarsinkin.
[/quote]

Ok kiitos! Ilmottaudun maanantaina. Ilmottautukaa muutkin että minimimäärä täyttyy ja kurssi järjestyy.

Ja kiitos ap:lle vinkistä :-)

Vierailija
4/9 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon itseasiassa ilmottautunut tohon! Mutta vielä 4 puuttuu joten ilmottautukaa joku muukin:P

Vierailija
5/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku vähänkään kiinnostunut ilmottautuu koska yksi enää puuttuu :P

Vierailija
6/9 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois melkeen harkita...:-P

Vierailija
7/9 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:28"]Vois melkeen harkita...:-P
[/quote]

No kiva jos oli hyötyä tästä :)

Ap

Vierailija
8/9 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin melkein ilmottautua tuohon, vaikka puhunkin todella hyvää venäjää. En osaa numeroita, kuukausia ja viikonpäiviä venäjäks. :D

Vierailija
9/9 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ilmoittautua, pian tulemme tarvitsemaan uutta kieltämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan