Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöpä, Tampere ja Espoo

Vierailija
28.08.2014 |

Maikkarin nettiuutisissa tänään TAYSin syöpäosaston ylilääkäri Pirkko Kellokumpu-Lehtinen heittää rankan syytteen. Tässä lainaus hänen kommentistaan:

"Kun olemme tehneet tutkimusta, niin aika monella oire on ollut pidempään, varsinkin miehillä. On saattanut olla verivirtsaisuutta ja VAIMOT SANOVAT, ETTÄ MENE SITTEN LÄÄKÄRIIN, KUN ON VESSANPÖNTTÖ PUNAISENA."

Artikkelin kirjoittanut miestoimittaja nimeltä Joonas Lepistö.

On minusta todella  T Ö R K E Ä Ä  syyllistää vaimoja, jos eivät  S A A  miehiää menemään ajoissa lääkäriin!!! Miesten erittäin tyypillinen piirre näyttäisi olevan myös tuon perusteella  -  jos tuokin on totta, mitä ylilääkäri väittää miesten kertoneen (mistä muualta tuollainen tieto olisi tullut? Hatusta, vai?)  -  syyllistää vaimo, nainen, kaikesta! Nykytrendi? Vai jo iänikuinen? Joka tapauksessa ylilääkärin lausunto L O U K K A A niitä vaimoja, joilla on oikeasti ollut huoli miehestään, mutta mies itse vähätellyt tilaansa!!!    

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkemyksesi on vain yksi osa tuosta tilanteesta.

Tuossa tarkoitetaan sitä että puolisot yleisesti voisivat kannustaa

kieltämisen sijaan tutkimuksiin. Hoito on sitä parempi mitä

nopeammin ne aloitetaan.

Vierailija
2/4 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies ei mene lääkäriin, ellei vaimo käske. Hyvä käskevät vaimot, miehenne saavat hoitoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lukenut tuota vaimoja syyllistävänä, vaan nimenomann niin, että ne ukot itse ei tule lääkäriin ennen kuin oireita on ollut kauan. Ja pman kokemukseni mukaan syyllstän siitä lääkäreitä, jotka aina haukkuvat turhaan arvauskeskuksessa ravaavaa väkeä.

Vierailija
4/4 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon alueelta tiedän useita tapauksia, mutta läheisesti vain kaksi eikä näisssä kyllä viivytelty lääkäriinmenossa, päin vastoin. Voisiko ympäristössä olla paikallisesti jotain, mikä nostaa syöpäkasvainten ilmaantuvuutta näillä alueilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi