Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pilata jonkun elämä?

Vierailija
27.08.2014 |

Ideoita tai kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus:Miksi pilata jonkun elämä?

Vierailija
2/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:27"]

Etsi ihminen, joka ei selvästi pidä sinusta. Ala stalkata, seminäkyvästi. Pilaat ko. henkilön päivän ainakin, tuskin kuitenkaan elämää pystyt pilaamaan, mut kiusa se on pikkusieluisenkin kiusa.

Itte oon selvinnyt pedofiliasta, raiskauksesta, tappoyrityksestä, ryöstöstä, koulukiusaamisesta, varkaudesta, vahingoittamistarkoituksessa levitetyistä juoruista ja herra ties mistä. Nyt oon 50 v. vanha akka ja minua ei hetkauta mikään, huvittaa lähinnä vaan kaikki ap:n kaltaiset narsistiset vallanhimoajat.

[/quote]

Olet siis vauvapalstan mode, ettäs kehtaatkin, häpeä vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ihminen, joka ei selvästi pidä sinusta. Ala stalkata, seminäkyvästi. Pilaat ko. henkilön päivän ainakin, tuskin kuitenkaan elämää pystyt pilaamaan, mut kiusa se on pikkusieluisenkin kiusa.

Itte oon selvinnyt pedofiliasta, raiskauksesta, tappoyrityksestä, ryöstöstä, koulukiusaamisesta, varkaudesta, vahingoittamistarkoituksessa levitetyistä juoruista ja herra ties mistä. Nyt oon 50 v. vanha akka ja minua ei hetkauta mikään, huvittaa lähinnä vaan kaikki ap:n kaltaiset narsistiset vallanhimoajat.

[/quote]

Vierailija
4/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kolmen vuoden ajan joka päivä vihreän pingispallon kirjekuoressa postiin, lähetä kerran punaisen ja lopeta yhtäkkiä niiden lähettäminen.

Vierailija
5/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 18:58"]

Korjaus:Miksi pilata jonkun elämä?

[/quote]Juuri sitä minäkin halusin kysyä. MIKSI ihmeessä? En keksi yhtään hyvää, tai edes puoliksi hyväksyttävää syytä.

Vierailija
6/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mistä SINÄ voit tietää KUKA ei pidä sinusta? taitaa taas "mäntsäläläinen" olla asialla ja satutko muuten tietämään että stalkkaaminen/vainoaminen tuli Suomessa rikokseksi jo alkuvuodesta joten ehdottelet täälläkin ihmisiä ryhtymään rikollisiksi. Eli silloin kyllä kannattaa toisia vainota JOS kaipaa itselleen ongelmia+lisää merkintöjä rikosrekisteriin. Ja jos sinä olisit OIKEASTi kokenut edes yhtä noista mainitsemistasi asioista niin olisit ehkä oppinutkin jotain, ihminen joka kokee ikäviä asioita ei toivo sellaisia toisille, eikä käyttäydy noin. Vain todella pirullinen ihminen käyttäytyy noin, sinä sen sijaan voit valita oletko ihminen vai piru että haluatko olla myötätuntoinen kansalainen vai kaikkien hyljeksimä ällötys. Ihminen, joka ei ole koskaan kokenut yhtään mitään kauheaa, vaan elänyt yltäkylläistä elämää johon on kuulunut kaikkea hyvää, niin kokee että sitten pitää muilta viedä pois kaikki hyvä ja vainota muita, SINÄ vaikutat olevan juuri sellainen ihminen.  Että kun muilla menee hyvin, se on muka "sinulta pois" ja tulet pilaamaan kaiken vainoamisella.    Onneksi olet kumminkin jo poliisien tiedossa että siinäs huutelet näitä neuvojasi.

Mieti vähän, tuo on myös lapellista ja noloa, teiltä kaikilta.

Vierailija
7/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:39"]

Lähetä kolmen vuoden ajan joka päivä vihreän pingispallon kirjekuoressa postiin, lähetä kerran punaisen ja lopeta yhtäkkiä niiden lähettäminen.

[/quote]

Keksit sitten "Hyvän" konstin johon poliisitkaan ei voi puuttua, vai mitä? no mutta entä kun tekijä joutuu sitten maksamaan postikulut+ne pallot, ei se silloin ilmaista ole. Paras ja ilmainen konsti on lähetä roskapostia (jota moni tänne kirjoittava varmaan tekeekin) ja unohda sitten kokonaan se entinen kumppani/entinen kaveri/tuttu/sukulainen jolle olet kateellinen tai vihainen. Sitten kun unohdat, huomaat miten hyvin sinulla itselläsi yhtäkkiä meneekin.

Vierailija
8/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltainen ihminen olisi paljon onnellisempi, jos ei miettisi tuollaisia. Antaisi vain olla. Niin katkeruuskin häipyisi. Kaikenlainen kosto yms. ruokkii omaa katkeruutta. Aina kun miettii tuollaista, palaa kuitenkin siihen ikävään alkuperään mielessä. Unohda ja ole vapaa, se on palvelus itsellesi. :)

Vierailija
9/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän on siis narsistinen kisaaja joka on kiristänyt ihmisiä, henkisesti pahoinpidellyt heitä komentanut toistuvasti vakavasti masentunutta henkilöä tappamaan itsensä. Kyseinen henkilö ei millään kykene ymmärtämään että ei ole maailman keskipiste. Hän on kirjainmellisesti pilannut monen nuoren elämän (mm. perättömiä rikosilmoituksia). Kosto ei tietenkään ole ikinä ratkaisu konservatiivisessa holhous yhteiskunnassamme, mutta olisi mukava antaa tämän henkilön ymmärtää että ei ole mikään maailman keskipiste. Elämän pilaaminen nyt ehkä vähän lioittelua muta jonkin näköinen kosto olisi ihan asiallinen tässä tilanteessa.

AP

Vierailija
10/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusaaja** korjaan tuon kirjoitusvirheen

ap

Vierailija
11/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä "Monen nuoren elämän" No rikosilmoituksia itsekin tehneenä varsin hyvin tiedän, etteivät poliisit puutu mihinkään aiheettomiin ilmoituksiin tai sellaisiin ilmoituksiin, joille he eivät vaan pysty mitään/jos heillä ei ole aikaa käsitellä niitä koska eivät koe tarpeeksi tärkeiksi. Ja mistä tiedät että vain yksi ihminen on niitä ilmoituksia tehtaillut onko sinulla jotkin hyvät todisteet?  Joten jos jotkut nuoret tuttusi ovat saaneet vaikkapa aineiden käytöstä tai varastamisesta syytteitä, se on ihan oikein, koska kyllä poliisit tutkivat aina asiat ensin, ennen kuin mitään tuomioita jaetaan. Sinä ap sen sijaan kuulostat oudolta tapaukselta sellaiselta kostonhimoiselta ihmiseltä. Tuo tappouhkausten huutelu on kyllä törkeää ja ikävää, mutta näyttää myös kuuluvan nykypäivään, senhän näkee jo tälläkin palstalla kun täysin vieraat ihmiset suuttuessaan/muuten vain kirjoittavat myös tappouhkauksia kelle tahansa.

Vierailija
12/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet varmaankin se harhoissa elävä ihminen Pukkilasta tai katkera laitosteini Roihuvuoresta. Ettäs kehtaatkin. Sinä olet jo aiheettoman kostosi saanut, olette jo tarpeeksi pilanneet kaikkien toisten ihmisten elämää ja vainonneet toisia ihmisiä perintörahojen takia. Suomessa on kumminkin laki, eikä viidakon lait, yritit sitten mitä tahansa. Myös karman laki on olemassa, joten yleensä se paska kaatuu omaan niskaan kun aikansa kiusaa ja se taidat olla sinä itse joka laittelee muille noita tapa itsesi yms. sairaita uhitteluja.

Hakeudu hoitoon.

Vierailija
13/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo hohhoijaa AP.. Sinä se luulet olevasi joku mafioso ja maailman keskipiste että tuosta noin vaan kostamaan jos vaikkapa kaupan kassan naama ei miellytä, jos lompsassa on liian vähän rahulia, "sukulaiset kiusaa", jos kaveri ei moikkaa toista kaveriasi päivällä jne. Aika yksinkertaisia syitä osaat kyllä keksiä!

Sinulle pitäisi myöntää Vuoden viaton kuin rikollinen -pokaali.

Vierailija
14/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:39"]Lähetä kolmen vuoden ajan joka päivä vihreän pingispallon kirjekuoressa postiin, lähetä kerran punaisen ja lopeta yhtäkkiä niiden lähettäminen.
[/quote] :D ihan loistava. Itse ainakn tottuisin noihin ja kokisin tekeväni jotain oikein. Sitten kun tulisikin yhtäkkiä punainen ja sitten ei mutään... Jäisin varmaan loppuiäkseni miettimään mitä tein väärin

Vierailija
15/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:35"]

[/quote]

[/quote]

ja kannattaisiko keskittyä ihan vaan siihen omaan elämään vai eikö se kiinnosta yhtään? tiedän tämän tyypin ja kaiken mitä olet tehnyt ja niin tietää kyllä poliisikin. Toivottavasti saat vainoamisesta tuomion, jos sitä vieläkin haluat jatkaa. Mitä luulit tuolla saavuttavasi? Tiedätkö mitä, ei kiinnosta yhtään se että menneisyydessä kävelit selän takana ja vainosit, tiesin ja näin koko ajan mitä harrastit en vain ymmärtänyt miksi. Minä en sinua tunne kunhan ihmettelen vaan. Mutta sinähän uskot vain paskanpuhuntaa ja puutut toisten ihmisten perheasioihin, oma perheesi ei sinua taida yhtään kiinnostaa. Uskot vain ihmistä joka vihaa omaa sukuaan ja kuvittelet että hänen puheensa ovat aina 100% totta.Vaikka olisit ollut koulukiusattu niin SINÄ olet tässä jo vuosien ajan ollut minun ja sukulaisteni pahin kiusaaja, täysin syyttömiä olet vainonnut aiheetta, toivottavasti omatuntosi kestää tämän ja vielä joskus se totuus sinullekin valkenee. On turha esiintyä koulukiusattuna kun itse jakelet täällä vainoamisvinkkejä. Yleensä kun muut järkevät ihmiset keskittyvät täysin muihin asioihin, mutta ei sinusta mafiosoa tule vaikka kuinka huutelet tekosi julki tällä foorumilla, sinut kyllä tiedetään.  Sipoo=Mäntsälä.

Vierailija
16/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vain keskittyisit siihen omaasi.

Vierailija
17/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttele hänet kanssasi avoliittoon, hanki lapset, ala hakata, juoda ja pettää. Jätä se huoltamaan lapsia yksin. Älä maksa elareita koskaan, älä hoida lapsia koskaan. Jatka sikailuasi.

Vierailija
18/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemällä sen puoliso.

Vierailija
19/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon.

Vierailija
20/29 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset