Läski lähtee juhliin ilman muotoilevaa bodya :(
Että ärsyttää, kun vuokrasin iltapuvun yksiin juhliin ja pukuun tehtiin muutostöitä. Tarkoitus oli laittaa alle muotoileva body, mutta nyt iltapuvun olkaimet on ilmeisesti siirtyneet muutostöiden yhteydessä sen verran sivuun, että bodyn olkaimet menee ihan eri linjassa kuin iltapuvun olkaimet. Ei auta mitkään olkainvahdit. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla ilman bodya. Puku on laskeutuvaa kangasta eikä nyt joka makkara näy, mutta itsellä oli kyllä kivempi fiilis tuon bodyn kanssa. Onko tässä enää mitään millä pelastaa tilanne, kun laihtua ja kiinteytyäkään ei ehdi :-(
Kommentit (18)
Voisiko bodyn olkaimet harsia mekon olkaimien alle piiloon...
Pysy kotona. Aiheutat vain myötähäpeää muissa juhlijoissa ja pilaat heidän iltansa.
Onko bodyssa sellaiset kapeat olkaimet, joita olisi helppo siirtää?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 15:46"]
Voisiko bodyn olkaimet harsia mekon olkaimien alle piiloon...
[/quote]
Ei pysty harsimaan, kun ovat niin eri linjassa.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 15:47"]
[/quote]
On, mutta ne on ommeltu sellaisen käänteen alle niin täytyy leikata poikki ja siirtää eri kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 15:47"]
[/quote]
Epäilemättä näin.
ap
Joo, leikkaa bodyn olkaimet ja ompele ne sopivaan kohtaan.
Ostaa uuden bidyn, sille on käyttöä myöhemminkin. Tai muotoilevan irto-olkaimisen alusmekon.
Etkö ehdi ostaa ihan uutta, olkaimetonta bodya? Tai sit tosiaan siirtää niitä olkaimia.
Ei sillä. En itse juuri koe muotoilevista alusvaatteista olevan hyötyä. Ne saattavat poistaa makkaran vyötäröltä, mutta yleensä ne tekevät sen siirtämällä makkaran ylä- tai alapupolelleen. Eikä ne makkarat ole sen kivempia rintojen alla tai takapuolessa/lantiossakaan. Päinvastoin, vielä ikävämpiä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 15:59"]Ostaa uuden bidyn, sille on käyttöä myöhemminkin. Tai muotoilevan irto-olkaimisen alusmekon.
[/quote]
Näin mä tekisin. Myy se body vaikka jälkikäteen jos ei oo käyttöä.
Tuo on niin totta, että muotoilevat alusvaatteet vain siirtävät makkaran jonnekin muualle. Tai sitten puskevat kaikki sellaiseen ihme "kovaan" pakettiin. Mun mielestä parempi ilman tollasta alusvaatetta.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:08"]
Tuo on niin totta, että muotoilevat alusvaatteet vain siirtävät makkaran jonnekin muualle. Tai sitten puskevat kaikki sellaiseen ihme "kovaan" pakettiin. Mun mielestä parempi ilman tollasta alusvaatetta.
[/quote]
Ainakaan jos ei ole ihan valtavan läski, näin ei käy. Itse olen vähän pullukka, 165 cm, 67 kg ja saan muotoilevalla kokoalusvaatteella itseni kurvikkaan ja täysin makkarattoman näköiseksi. Kun muuten olen vaan muodoton pötkylä jossa on selässä ja vatsalla makkaroita.
Mäkin oon eri mieltä kuin useimmat; muotoilevat alusvaatteet on ikäviä yllä ja eihän se läski mihinkään häviä, menee vain "nakinkuoreen" onko se sitten hyvännäköistä...
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:08"]
[/quote]
Ainakaan jos ei ole ihan valtavan läski, näin ei käy. Itse olen vähän pullukka, 165 cm, 67 kg ja saan muotoilevalla kokoalusvaatteella itseni kurvikkaan ja täysin makkarattoman näköiseksi. Kun muuten olen vaan muodoton pötkylä jossa on selässä ja vatsalla makkaroita.
[/quote]
Tai sit sä olet tullut katsoneeksi vain sitä vatsanseutua.
Pitsibolero tai jonkinlainen hartiahuivi ?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:23"]
Pitsibolero tai jonkinlainen hartiahuivi ?
[/quote]
Ei auta, kun bodyn olkaimet näkyvät nimenomaan puvun alaosassa ja iltapuvut tuppaa olemaan avonaisia selästä :-(
ap
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 15:38"]
Että ärsyttää, kun vuokrasin iltapuvun yksiin juhliin ja pukuun tehtiin muutostöitä. Tarkoitus oli laittaa alle muotoileva body, mutta nyt iltapuvun olkaimet on ilmeisesti siirtyneet muutostöiden yhteydessä sen verran sivuun, että bodyn olkaimet menee ihan eri linjassa kuin iltapuvun olkaimet. Ei auta mitkään olkainvahdit. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla ilman bodya. Puku on laskeutuvaa kangasta eikä nyt joka makkara näy, mutta itsellä oli kyllä kivempi fiilis tuon bodyn kanssa. Onko tässä enää mitään millä pelastaa tilanne, kun laihtua ja kiinteytyäkään ei ehdi :-(
[/quote]
Leikkaa bodysta olkaimet pois. Eikö se pysy paikallaan, kun puku liiskaa sen vartaloa pitkin?