sperman pidättäminen
Moi! Onko kellään kokemusta sperman pidättämisestä kun saa orgasmin? Eli kun laukeaa niin pistää vaikka sormen penisreiälle niin ettei sperma pääse ulos. Miltä se tuntuu?
Kommentit (13)
Luulisin että se menis silloin virtsarakkoon...ei oikein hyvä idea! Oletteko muuten joskus kokeilleet kiihottaa itsenne laukeamisen rajoille...naiden, runkaten, imien tai ihan miten vaan ja sitten juuri ennen kuin tulee lopettaa kaikki lisäkiihottaminen = ei kosketa kulliin millään...ja sitten yrität olla laukeamatta...harvoin onnistuu! Sitäkin kiihottavampaa esim ruiskia naisensa päälle ilman minkäänlaista kosletusta mulkkuun...aika mukava näky!
jos jännität lantiopohjaa täysiä koko orgasmin ajan olen ymmärtäny
että mälli jää paikalleen. ainakin saan orkun tuollalailla muttei kalu velttoonnu yhtään.
Joo just näin olen minäkin tehnyt ehkä parin vuoden ajan. Itseasiassa harvemmin annan nykyään mällin lentää vaikka laukeankin. Jostain tantrajutusta tästä kuulin, kokeilin ja toimii. Orgasmi siis tulee, mutta spermaa ei yhtään ja kalu ei veltostu juurikaan orkun jälkeen. Välillä laukean aika pian uudelleen. Joskus harvoin kaksi kertaa ihan peräkkäin. Laukeamisen jälkeen tosin vähän tuntuu aralta eli ei oikein aina huvita jatkaa vaikka seisokki säilyykin.
alkuun jännitin ko. lihaksia koko orgasmin ajan, nykyisin melkein automaattisesti samassa tahdissa orgasmin sykkeen kanssa ja niinkin toimii.
minusta on hyvin outoa ettei tällaisesta asiasta juuri missään ole juttua. Ainakin minulle oli ihan outo juttu ennenkuin sitten kokeilin. Ja olettaisin toimivan ihan kenellä vaan.
Retrograadinen ejakulaatio eli sperma päätyy virtsarakkoon.
Kokeilin tuota, mutta kusi lakkasi melkein tulemasta. Tuli ankara kusemistarve, mutta pönttöön ei herunu kuin vähä. Oli myös pakotusta eturauhasessa. Ei taida olla terveellistä pidätellä.
Mä lasken aina muijan kakkoseen.
A) tuntuu paremmalta
B) ei tule raskaaksi
Mä huudan mällille, seis teidät on pidätetty! Sit laitan sen rautoihin, jos pistää hanttiin lyön "pampulla"
Mulla aina ollut sama että jos yhtään orgasmin lähentyessä jännittää lantiopohjaa niin silloin se orgasmi tulee heti ja alkaa sperma pulputa ulos eikä sykkimistä voi lopettaa ennen kuin kaikki spermat on tullu ja sen jälkeen tietty kalo veltostuu. Harmittava juttu *: (
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:23"]
Mulla aina ollut sama että jos yhtään orgasmin lähentyessä jännittää lantiopohjaa niin silloin se orgasmi tulee heti ja alkaa sperma pulputa ulos eikä sykkimistä voi lopettaa ennen kuin kaikki spermat on tullu ja sen jälkeen tietty kalo veltostuu. Harmittava juttu *: (
[/quote]
Mulla sama en käsitä miten kaikki jauhaa että jännittämällä ei mälli lennä vaan silloin se orgasmi just tulee ja sykkiminen alkaa jonka aikana ei lantiopohjaa voi jännittää
Itse olen treenannu lantionpohjan sen verran hyvään kuntoon että pystyn hallitsemaan syöksyni. Todella palkitsevaa kun voi saada orkkuja useammankin yhden aktin aikana. Ei se treeni ole pelkkää akkojen touhua, iso iso hyöty miehillekkin.
Kuulkaapas nyt! Tulevaisuutta silmälläpitäen sperman pidättely ei ole terveellistä. Tyhjeneminen edesauttaa eturauhasen hyvinvointi
Hoitsu
Kuuleppas nyt hoitsu. Joka kerta se tyhjenee, saa vaan itte päättää millä hetkellä.
Mun mielestä se sperma pääsee purkautumaan, vaikka pitäisi sormea peräreiässä. Ehkä ei lentäisil, jos osaisi oikelalla tavalla sieltä peräreiästä puristaa eturauhasta.