Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

xl-kokoisen pukeutuminen

Vierailija
27.08.2014 |

Kaipaisin vinkkejä siitä mistä löytyisi trendikkäitä, EDULLISIA vaatteita meille isommille. Junarosella esimerkiksi on sen tyylisiä jotka miellyttävät silmääni mutta vähän turhan kalliita budjetilleni nyt kun kotihoidontuella elän.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eläisit oikeasti pienellä budjetilla, olisit hoikka. Lopeta herkkujen osto ja pian voit säästyneellä summalla ostaa kivoja vaatteita, hoikkana :)

Vierailija
2/12 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos 2, tuosta olikin paljon apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut elloksella myytäviä vaatteita? Heillähän on myös junarose mallisto, mutta saman tyyppisiä muitakin :)

Vierailija
4/12 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeniä horo reeniä

Vierailija
5/12 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 10:22"]

Jos eläisit oikeasti pienellä budjetilla, olisit hoikka. Lopeta herkkujen osto ja pian voit säästyneellä summalla ostaa kivoja vaatteita, hoikkana :)

[/quote]

Ihanaa kun täältä AV:lta löytyy vastaus kaikkeen. Sinähän se varsinainen nero oletkin. Katselepa kaupassa hintoja. Terveelliset ruoat maksavat järjestäen enemmän kuin höttö, jolla köyhä kansa joutuu itseään lihottamaan.

Vierailija
6/12 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennusmyynnistä, Esim NP liike, jos sattuu löytymään läheltäsi, niin niiltä saa todella edullisestikin vaatteita. Kirpparit on toinen, jos ehtii käydä. Sieltä tekee löytöjä harvemmin, mutta välillä saattaa yhdestä pöydästä saada koko vaatevaraston uusiksi, eikä maksa paljon.

Vierailija
7/12 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi jos kerrot ihan tarkan koon. XL-kokoa nääs löytyy ihan näistä normaalipainoistenkin vaatteista.

t. XL/42-44/köyhä, joka käyttää 90% h&m-ryysyjä

Vierailija
8/12 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä shoppaan sellaisissa paikoissa kuin Seppälä, Lindex, Kapp Ahl joilla kaikilla on isojen tyttöjen mallisto. Alennusmyynnit tietenkin hyödynnän. Lisäksi on Cellbes ja Ellos ja H & M postimyyntifirmat, joilla on kaikilla ainakin kokoon 52 asti. Hobby Hall, valikoima pieni eikä niin hyväkään. Tsekkaa aina poistomyynnit ja ulkomaisetkin eurooppalaiset verkkokaupat. EU:n ulkopuolelta menee tullit.

Se on ihan fakta, että terveelliset eväät tulee kalliimmaksi, varsinkin kaupungissa asuvalle maattomalle köyhälle. Olen ollut sen verran elämäni varrella työtön, että tiedän että perussalaattitarpeet maksavat noin 7-12 euroa, jos sillä meinaat, että  nälkäkin lähtee. (Eikä meidän lapsiperheessä nälkä lähde raavasta työtä tekevältä mieheltä millään kanasalaatilla vaan pitää olla vielä leipää ja keittoa päälle.) Sen sijaan Van Gogh muusipottu maitoineen, porkkanapussi ja pari halvinta nakkipakettia kastikkeeseen maksaa n. 5-6 euroa ja nälkä on taltutettu.  Kaikki, mikä menee extrana nälän taltuttamisen ulkopuolelle, kuten vihannekset, on turhaa ja ulottumattomilla maattoman köyhän tilanteessa.

Vierailija
9/12 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 48. Monesti tekee hyviä löytöjä esim. Kappahlin aleissa mutta nyt ei vain ole tärpännyt. Eihän ne normaalihintaisenakaan niin kamalan kalliita ole mutta köyhällä rokottaa lompakkoa melkoisesti esim. 40 e. neuletakki. Kirpputoreilta en ole koskaan löytänyt mitään. Facessakin tää kirppis isot likat on täynnä aivan järkyttäviä ryysyjä ja todella kalliilla. Ei kiinnosta maksaa käytetystä h&m ryysystä 20-30 euroa. Kiitos kaikille vinkeistä! :)

Vierailija
10/12 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 on siis ap.

Vierailija
11/12 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä tuosta terveellisestä syömisestä. Teen itselleni ja lapselleni terveellistä ja edullista perusruokaa jota syömällä kukaan ei varmasti liho. Esim. kaali, kauden juurekset ja itsepoimitut marjat ja sienet ovat edullisia ja terveellisiä. Hedelmistä ostetaan sitä mikä sattuu olemaan halpaa. Omenat, banaanit ja vesimelonit ovat ainakin usein euron kilo. Kalaa saa usein halvalla jos ostaa muutakin kuin sitä lohta. Silakka ja muikku nyt ainakin ovay monesti edullisia. Käytän myös usein erilaisia papuja ja linssejä lihan korvikkeena/jatkeena. Minulle on todella tärkeää se että lapseni saa terveellistä ja monipuolista ruokaa ja jos asuisin yksin niin en varmaan jaksaisi nähdä asian eteen niin paljon vaivaa. MUTTA se mikä minut on lihottanut ja pitää edelleen läskinä on paha sokeririippuvuuteni. Iltaisin lapsen mentyä nukkumaan vedän usein pussin karkkia tms. Tiedän että se ei tee minulle hyvää ja sen takia olen läski. Mutta olen yksinkertaisesti sokerinarkomaani enkä pääse eroon tuosta karkin syönnistä. Olen toki ollut välillä viikkojakin ilman mutta repsahtanut aina uudelleen. Rinnastan itseni tuossa suhteessa alkoholistiin ja yritän löytää keinoja parantua tästä riippuvuudesta. Siihen ei ihan hirveästi auta se kun av-mammat käskevät laihduttaa, niinkuin ei auta alkoholistillekaan sanoa että lopettaa vaan sen juomisen. No, tulipa avauduttua mutta joskus vaan ottaa niin suunnattomasti päähän tämä läskivaino. Jokainen läski varmasti tietää syövänsä liikaa/epäterveellisesti, kuten minäkin. Koen vaan että omalla kohdallani ainakin minulla on vähän "päässä vikaa" sen suhteen kun en vaan pääse irti sokerista. T.ap

Vierailija
12/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan seurata muotia ja haluisin pukeutua trendien mukaan (enkä pelkästään kauheisiin säkkeihin), mutta useimmista kaupoista ei löydy mitään kivaa meille pluskokoisille...  Viime vuonna löysin tän uuden kaupan, missä myös pluskoossa ihania vaatteita:

https://www.hersecret.fi/

Jotenkin tän liikalihavuuden kanssa on vaan opittava elämään... :/