Kaipaan rajua seksiä, ideoita joista
Kommentit (6)
opettele lukemaan. Ei kysytty, mistä KAIKKI naiset pitävät, vaan vinkkejä, mitä kannattaisi kokeilla. Jos ei toimi, siirrytään seuraavaan vinkkiin...
Vierailija:
Niin, ja kaikki naisethan ovat aivan täsmälleen samanlaisian mielihaluineen, persoonasta riippumatta.
Tykkään siitä kun mies panee voimalla, nopeasti ja syvälle, se on jo mulle tarpeeksi rajua. Ja tätä ennen tottakai kunnon lämmittely, ettei satu. En tykkäisi hiusten vetämisestä enkä pyllylle läpsimisestä, vaan tosiaan ihan vaan rajusta, nopeasta, kiihkeästä panosta. Niin että pallit paukuttaa pillunhuuliin :)
Anteeksi 2, en tarkoittanut mitenkään pahalla vaan tarkoitin ihan vilpittömästi, että meillä ON kaikilla erilaiset mieltymykset ja ap on hyvällä asialla ottaessaan selvää, miten eri tavoin nainen voi harrastaa " rajua seksiä" (laitan lainausmerkkeihin, koska tuo oma mieltymykseni on varmasti monen mielestä niin säälittävän vähän rajua). Mun mies tykkäis sun tyylistä, varsinkin tuosta läpsimisestä pyllylle.
-5-
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siitä kun mies panee voimalla, nopeasti ja syvälle, se on jo mulle tarpeeksi rajua. Ja tätä ennen tottakai kunnon lämmittely, ettei satu. En tykkäisi hiusten vetämisestä enkä pyllylle läpsimisestä, vaan tosiaan ihan vaan rajusta, nopeasta, kiihkeästä panosta. Niin että pallit paukuttaa pillunhuuliin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintojen kouriminen näykkiminen läpsytellen rinnat ja pylly punaiseksi hiuksien vetäminen ja raju nainti. Näin nää jutut vaan menee
Myös pidän siitä, että mies laukeaa rinnoille runkaten. Myös sormen laittaminen emättimeen peniksen kanssa samaan aikaan tuntuu tosi hyvälle (ei ehkä rajua, mutta minä pidän).