Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eurojackpotissa 43 milj. €, kerro miksi jatkaisit töissäsi!

Vierailija
26.08.2014 |

Jos voittaisit Eurojackpotissa 43 miljoonaa euroa ja silti haluaisit jatkaa töissäsi, kerro mikä on se työpaikka, josta et luopuisi. Kerro myös mitä ajattelit tehdä rahoilla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin välittömästi opettajan duunistani. Olisi irvokasta pitää työpaikka, kun joku, joka todella sitä tarvitsisi, olisi työttömänä. Mitään omaa firmaa en perustaisi, vaan loppuelämä menisi downshiftatessa. Olen 45.

Vierailija
2/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikket sä tätä kysynyt, mut vastaan silti! En todellakaan menisi enää töihin. Muuttaisin kesäajaksi mökille asumaan ja talvet viettäisin jossain lämpimässä!!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi minäkään. Kyllä sinne löytyisi pian joku tyhmäkiltti lapsia kaitsemaan. Aloittaisin matkailublogin.

Vierailija
4/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: En todellakaan jatkaisi. Olen kaukana unelma-alaltani. Haaveissa oma verstas ja nyt teen puhelimitse haastatteluita. D'oh.

Vierailija
5/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole työpaikkaa, mutta sellainen tulee kunhan valmistun. Fysiikkaan liittyen. Tiede, tutkimus, mittailu ja analysointi on intohimoni. Miksi en tekisi sitä?

Vierailija
6/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä löytyy aina joku kolmivuorotyötä tekevä wt-ihminen, joka haluaisi jatkaa paskaduunissaan, koska sitä on aina tehnyt.

Vierailija
7/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoittajia neuvotaan jatkamaan elämää normaalisti eikä luopumaan työpaikastaan. Elämässä ei ole mitään tolkkua jos ei ole ollenkaan säännöllistä aikataukua

Vierailija
8/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin varmasti opettamista mutta raha mahdollistaisi, että voisin tehdä sitä omilla ehdoillani. Voisin perustaa yksityisen akatemian!

Vierailija
9/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys. Olen vasta vuoden kuluttua valmistumassa ammattiini, ja haluaisin ehdottomasti kokeilla töitä edes hetken. Toisaalta työllisyysnäkymät alallani eivät tällä hetkellä ole huiput, joten olisi reilumpaa jättää työpaikka sitä oikeasti tarvitsevalle.

Aika vaikea tilanne, en osaa sanoa mitä tekisin.

Vierailija
10/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 27-vuotias ja vasta sain vakiduunin josta todella pidän. Vaikka saisin noin paljon rahaa jatkaisin työpaikassani, koska minun luonteelleni ei lorviminen sovi. Ehkä vuosi menisi jotenkin, mutta pidemmän päälle se matkustelu/jouten olo kävisi minulle sietämättömäksi ja alkaisi pää levitä. Jos voittaisin niin ottaisin opintovapaata ja opiskelisin alaani vielä pidemmälle.

Voisin ehkä pitää pari ylimääräistä viikkoa palkatonta lomaa vuodessa ja matkustella lomilla noilla rahoilla :) Lisäksi ostaisin vanhemmilleni asunnon, isälle hienon auton (on aina sellaisen halunnut) ja elättäisin heitä heidän kuolemaansa asti. Itselleni ostaisin kivan asunnon ja loput varmaan säätöön. Ja käyttää sitten sieltä kun on tarvetta.

Vierailija
11/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:40"]

Lottovoittajia neuvotaan jatkamaan elämää normaalisti eikä luopumaan työpaikastaan. Elämässä ei ole mitään tolkkua jos ei ole ollenkaan säännöllistä aikataukua

[/quote]

Täytyy olla aika säälittävä ihminen, jos ei saa tolkkua ja aikataulua elämäänsä ilman kellokorttia. En lopettaisi työntekoa, mutta nykyisen työnantajan palveluksesta kyllä irtisanoutuisin.

Vierailija
12/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huolehdin työttömänäkin säännöllisestä rytmistä ja tein mm. Paljon vapaaehtoistöitä. Miksen siis niin tekisi miljonäärinäkin.

Vierailija
13/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jatkaisin keikkailua. Olen extraava kokki.
Mutta perustaisin kyllä firmankin. Olen suunnitellut tämän silloin, kun viimeksi oli valtava potti jaossa.

Vierailija
14/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jatkaisin putkimiehen hommia. Oikeesti tykkään mun työstä, enkä tykkää maata kotona.

Vierailija
15/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voittaisin tuollaisen potin, jatkaisin kirjoitus- ja tutkimustöitä suuremmalla innolla kuin koskaan :) Helppo keskittyä rakastamiinsa hommiin, kun on toimeentulo turvattu, vaikkei aina onnistuisikaan.

Vierailija
16/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirtyisin tekemään nykyistä työtäni osa-aikaisena. Tykkään siitä todella paljon ja olen tehnyt sitä jo monta vuotta. En voi mainita alaa koska se on niin pieni. Eräs tuttavani siirtyi näihin hommiin eläkkeellä, koska tykkäsi siitä niin paljon. Rahan takia hänen ei olisi tarvinnut. Voittorahoilla ainakin matkuistaisin enemmän ja vaihtaisin asuntoa, loput sijoittaisin.

Vierailija
17/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin oman säätiön, ja tekisin töitä sen kautta sekä palkkaisin ihmisiä. Säätiö liittyisi jollain tapaa eläinten ja luonnonsuojeluun sekä suomessa että ulkomailla. Antaisin myös rahaa erilaisiin tutkimuksiin kuten kantasolu yms. Tekisin valintoja, joista toivoisin olevan apua tuleville sukupolville, ei vain itselle. Lisäksi matkustelisin paljon! :)

Vierailija
18/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jatkaisi töissäni. Voisin maksaa parille työkaverilleni miljoonan että pääsisivät hekin pois sieltä. Tehtaassa työskentelen, ei kiinnosta pätkääkään ne hommat.

Vierailija
19/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän voisin olla töissä. Polttelisin kumia uudella Ferrarillani pomon ikkunan alla.

Vierailija
20/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan ostaisin osakkuuden firmasta (täysin mahdollista) ja tekisin töitä muutamana päivänä viikossa. Tykkään työstäni liikaa. Jos ei olisi töitä, perustaisin firman. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi