Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi - ihme sääntöjä! Ei saa myydä uikkareita!

Vierailija
26.08.2014 |

Siis ärsyttäviä sääntöjä tuolla tori.fi:ssä.

Ja muutenkin ihme säätämistä siellä myyminen.

- uimapukuja ja alusvaatteita ei saa myydä - eli tosiaan lasten uimapuvut ja myös AURINKOSUOJA-ASUT hylättiin!Kiva kun näkee vaivaa, kuvaa, tekee ilmoituksen jne. ja sitten tulee että se on hylätty

- johonkin otsikkoon olin erehtynyt laittamaan jonkun sanan isoilla kirjaimilla, niin isoilla saakin laittaa vain tuotteen merkin tms., eli sekin ilmo hylättiin

- ja kun on iso määrä esim. lastenvaattetia myynnissä, olisi kätevä vinkata että katso myös muut kohteeni (kuten huutiksessa), niin mitään nimimerkkisanaan perustuvia hakuja ei saa ollenkaan laitttaa tori.fi:ssä. OIshan se ostajallekin kiva, jos tulee noutamaan, niin ottaa kerralla enemmän eikä ajella jonkun yhden euron paidan takia, tai postikuluissa myös laittaa enemmän samaan pakettiin.

Ja sitten ne ostajat

- siis monta kertaa kauheaa veivaamista, sanotaan että ostan sen mutta ei kuulukaan enää mitään. Ja sitten ilmoitan sillä välin muille että joo ostaja jo on. JOs on sovittu, että postitse, nini pakkohan se on ensin odotella ja kysellä että onko maksanut tilille jo ja mitään ei kuulu, ei sisi vastausta onko maksanut vai ja ottaako vai ei, ja ei uskalla edes myydä muille jos se raha onkin jo matkalla.

- ja sitten esim. oltiin puolitarkkaan sovittu jo ajankohdasta, eli olin ilmoittanut mikä aika olen kotona, (ja että oli taas menoa sen jälkeen), ja toine vastasi että käy ja soittaa vielä, niin eipä kuulunut mitään, muutaman tunnin odottelin mutta ärsyttihän se odotella. Ja olin jo ehtinyt ilmoittaa toiselle että on tulossa jo luultavasti ostaja, no sitten ilmoitin että ei oel näkynyt, niin ei tästäkään ostajast amitään kuulu.

Miksi ihmiset veivaa niin kauheasti ees taas; toki voi kysyä tuotteesta tietoja mutta sitten kun on jo sanonut että ottaa sen niin ei otakaan??

Huutiksessa myisin muuten mutta sielläkin on tullut niin paljon niitä ärsyttäviä että heti olet tehomyyjä kun vähänkin enemmän myy (tai pitäisi tehdä sitten jotain vaatepaketteja; itse tykkään myydä paljon ihan vaate kerrallaan silleen ihan 0,50-5 eur kpl vaatteesta riippuen, ja helppo lähettää kirjeessä, ja ostaja saa valita ne mitkä tahtoo).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän vuoksi minä myyn kaiken ihan livekirppiksellä

Vierailija
2/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi minä en enää postita, vastaan vaan puheluihin enkä varaile tuotetta. Paitsi yhteen tuotteeseen pistin, että postitus mahdollinen.  Ja taas alkoi tämä sama rumba; tulee viesitä että paljonko siihen ois ne postimaksut, ja kauheeta, onpa postimaksut korkeat, ja eikö vois lähettää ärrän kautta, tai valintatalon kautta tai hei, siis kuulin et Huittisissa on joka tiistai päälläseisontapäivä, jolloin saa postimaksut puoleen hintaan, et voistiko ajaa siis Huittisiin ja seisoa siellä päälläsi, niin se vähän niinkö alentais noita postimaksuja? Ai etkö? Siis meinaatko tosisaan ottaa koko täyden postimaksun? Eikö se vois sisältyä hintaan? Että jos maksan tästä kympin tuotteesta sulle kympin ja se sisältäis ne postarit? 

En ymmärrä millanen ihminen luulee, että ihmiset antavat tavaransa käytännössä ilmaiseksi, juoksevat sen vielä postiinkin ihan vaan hyvää hyvyttään. Jos ei ole varaa maksaa postimaksua, ei kannata pyytää postitusta alunperinkään vaan ostaa siltä omalta alueelta! Olen jo niin tympiintynyt, viikon myymisen jälkeen (joo, kukaan ostaja ei ole halunnut ostaa postimaksun kanssa, jotenkin tullut yllärinä vaikka olen sen ilmoituksessa ilmoittanut) että ajattelin ottaa tuosta pois tuon maininnan mahdollisesta postituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka nyt haluaisin tussun/talin hajusia pökiä ostella muutenkaan

Vierailija
4/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:04"]

[/quote]

Kuule aika moni. Ainakin aikuisten pökiä.

Vierailija
5/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin torin kautta lapselle uv-uimapuvun kesällä.

Vierailija
6/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:04"]

[/quote]

Monilla on pitämättä jääneitä uikkareita ja alushousuja kaapissa lojumassa. Alennusmyynnissä tulee tehtyä virheostoksia. Minä lahjoitan ne hyväntekeväisyyskirpparille (ei SPR).

Vierailija
7/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 19:49"]

Tämän vuoksi minä en enää postita, vastaan vaan puheluihin enkä varaile tuotetta. Paitsi yhteen tuotteeseen pistin, että postitus mahdollinen.  Ja taas alkoi tämä sama rumba; tulee viesitä että paljonko siihen ois ne postimaksut, ja kauheeta, onpa postimaksut korkeat, ja eikö vois lähettää ärrän kautta, tai valintatalon kautta tai hei, siis kuulin et Huittisissa on joka tiistai päälläseisontapäivä, jolloin saa postimaksut puoleen hintaan, et voistiko ajaa siis Huittisiin ja seisoa siellä päälläsi, niin se vähän niinkö alentais noita postimaksuja? Ai etkö? Siis meinaatko tosisaan ottaa koko täyden postimaksun? Eikö se vois sisältyä hintaan? Että jos maksan tästä kympin tuotteesta sulle kympin ja se sisältäis ne postarit? 

En ymmärrä millanen ihminen luulee, että ihmiset antavat tavaransa käytännössä ilmaiseksi, juoksevat sen vielä postiinkin ihan vaan hyvää hyvyttään. Jos ei ole varaa maksaa postimaksua, ei kannata pyytää postitusta alunperinkään vaan ostaa siltä omalta alueelta! Olen jo niin tympiintynyt, viikon myymisen jälkeen (joo, kukaan ostaja ei ole halunnut ostaa postimaksun kanssa, jotenkin tullut yllärinä vaikka olen sen ilmoituksessa ilmoittanut) että ajattelin ottaa tuosta pois tuon maininnan mahdollisesta postituksesta.

[/quote]

Asiat on vaikeita jos niistä tekee vaikeita. Sisällytä postikulut hintaan ja nosta minimihinta tarpeeksi ylös, niin kaikki säästyvät pähkäilyltä. Jos ostaja on läheltä, voit halutessasi kysyä, noutaisiko hän sen jos miinustat postikulut. Helppoa, eikä tarvitse syytellä muita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan