Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottaa että olen vahingossa flirttaillut

Vierailija
26.08.2014 |

Mulla on paha tapa päätyä sänkyyn kavereideni kanssa, sukupuoleen katsomatta. Siksi mulla ei olekaan ystäviä. Nyt olen onnellisesti naimisissa oleva perheenäiti. Nyt uudessa työpaikassa olen ystävystynyt yhteen mieheen, meillä synkkaa todella huvin yhteen. Hän on juuri sellainen bestis josta olen lapsesta saakka haaveillut.

Nyt vain kovasti pelkään, että menen tekemään jotain tosi tyhmää. Mulla on huono historia näissä tilanteissa. Kuinka ihmisen kanssa ollaan kavereita? En tosiaan halua pilata tätä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tapa päätyä sänkyyn kavereiden kanssa? Eikö sulla ole minkäänlaista itsekontrollia? Puhut niinkuin se ois susta itsestä riippumaton tapahtuma.. huh huh

Vierailija
2/5 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis, olen ruma ja vanha, en edes tajua miksi kukaan haluaisi edes olla mun kanssa missään tekemisissä. Varsinkaan kukaan nuori ja mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan naimisissa oleva onnellinen perheenäiti kirjoittelee. Juttele asiasta miehesi kanssa ja miettikää yhdessä miten saat pidettyä haarasi kiinni työkaverin kanssa. Kai sun mies tietää, että sulla taipumus vahingossa panemiseen?

Vierailija
4/5 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää mun mies. Niinhän mekin yhteen päädyimme. Ensin kavereita, sitten enemmän.

Vierailija
5/5 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juttele sun äijälle. Ehkä se pistää sut aisoihin ja saat olla vastasuudessakin ilman kavereita tai sitten ilman AVIOmiestäsi. Älä nyt kuvittele tollaseen asiaan vastausta av:lta, kyllä mammoille ja papoille tommoset tortut on ihan tuttuja tapauksia. "Miksi aina panen kavereita, miksi en tule juttuun tyttöjen kanssa nyyh ja voih, kaikki mikä liikkuu sopii panemiseen". Kiintymyshäiriöiset hylkiöt, eikä edes tajua hakea apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan