Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoivat pienten lasten äidit..

Vierailija
26.08.2014 |

Millä ajalla kerkeätte tupakalle? Itestä tuntuu ettei saa olla rauhassa edes vessassa saatika syödä? Entä häiritseekö tupakanhaju?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin ehdin polttaa tupakan silloin kuin haluan. Ja ei minua tupakanhaju häiritse, jos häiritsisi niin tuskin polttaisin.

Vierailija
2/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:32"]Ihan hyvin ehdin polttaa tupakan silloin kuin haluan. Ja ei minua tupakanhaju häiritse, jos häiritsisi niin tuskin polttaisin.
[/quote]

Siis eikö sua häiritse olla lastesi lähellä sen jälkeen kun olet polttanut?
Mua häiritsee kun mieheni on polttanut ja haisee ja on pienen lapsemme lähellä. Mua itteeki häiritsee se lemu.
Ja mies vaa ilmoittaa että pakko päästä röökille vaikka hommat ois kesken, ärsyttää kun ittellä ei ikinä ole niin "hyvää" tekosyytä saada omaa aikaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn päikkäreillä nyt ja klo 0100 kun nukkuu. ei paljoa, vrt 25kpl ennen raskautta. musta aika hyvin.

Vierailija
4/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:38"]käyn päikkäreillä nyt ja klo 0100 kun nukkuu. ei paljoa, vrt 25kpl ennen raskautta. musta aika hyvin.
[/quote]

Syötkö purkkaa tai pastillia tupakoinnin jälkeen ? Haittaako sua haista lapses lähellä?
Hienoo että olet saanut vähennettyä!

Vierailija
5/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:32"]Ihan hyvin ehdin polttaa tupakan silloin kuin haluan. Ja ei minua tupakanhaju häiritse, jos häiritsisi niin tuskin polttaisin. [/quote] Siis eikö sua häiritse olla lastesi lähellä sen jälkeen kun olet polttanut? Mua häiritsee kun mieheni on polttanut ja haisee ja on pienen lapsemme lähellä. Mua itteeki häiritsee se lemu. Ja mies vaa ilmoittaa että pakko päästä röökille vaikka hommat ois kesken, ärsyttää kun ittellä ei ikinä ole niin "hyvää" tekosyytä saada omaa aikaa..

[/quote]

Ei häiritse.

Oletko jotenkin katkera tupakoitsijoille, kun itse et saa omaa aikaa :D?

nro 2

Vierailija
6/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakalle menen vasta kun mies tulee töistä ja seuraavan kerran kun lapsi menee nukkumaan. Haju häiritsee, pitäisi lopettaa.

Vierailija
7/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:32"]Ihan hyvin ehdin polttaa tupakan silloin kuin haluan. Ja ei minua tupakanhaju häiritse, jos häiritsisi niin tuskin polttaisin. [/quote] Siis eikö sua häiritse olla lastesi lähellä sen jälkeen kun olet polttanut? Mua häiritsee kun mieheni on polttanut ja haisee ja on pienen lapsemme lähellä. Mua itteeki häiritsee se lemu. Ja mies vaa ilmoittaa että pakko päästä röökille vaikka hommat ois kesken, ärsyttää kun ittellä ei ikinä ole niin "hyvää" tekosyytä saada omaa aikaa..

[/quote]

Ei häiritse.

Oletko jotenkin katkera tupakoitsijoille, kun itse et saa omaa aikaa :D?

nro 2
[/quote]

Taidan olla :D mä oonkin uhkaillut leikillä että pitäis rupee polttaa että sais hyvän syyn olla hetken hiljaisuudessa ja rauhassa...

Vierailija
8/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:38"]

[/quote]

Tässä on tää näkemysero.

Itsekkin menen tupakalle, kun haluan, koska haluan.

Vaimo usein ei "koska ei hänen menot/halut, tms ole niin tärkeitä.

Sitte ei auta valittaa, kyllä se muksu selviää hengissä sen pari minuuttia.

Sama on päiväkotiin viemisessä, jos ite vien niin olen ylpeä siitä että lapsi selvisi "hengissä" päiväkotiin vaikka kumisaappaat oiskin unohtunu ja vaimon ajattelutapa on taas sellainen "olen huono äiti kun kumisaappaat unohtui".

Ja hyvällä tarkoitin tämän tekstin, vaikka jonkun mielestä onkin provosoiva.

T. mies 35 v ja lapset 9,8 ja 4

Vierailija
9/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväuniaikaan ja illalla lähinnä. En polta lasten kanssa esim. ulkoillessa, enkä jätä lapsia yksin päästäkseni tupakalle. Haju häiritsee, pesen kädet ja syön purkkaa. En halua joutua halailemaan tai sylittelemään lasta suoraan röökiltä... Vähentänyt olen jo niin reilusti, että eiköhän tästä onneksi vielä kokonaan eroonkin pääse.

Vierailija
10/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin kerkiän silloin kun sitä itse haluan. Toisten tupakansavu ei häiritse mutta ei se ihan ruokapöydän ääreen kuulu vaikka ulkoilmassa söisikkin.

Vierailija
11/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:38"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:32"]Ihan hyvin ehdin polttaa tupakan silloin kuin haluan. Ja ei minua tupakanhaju häiritse, jos häiritsisi niin tuskin polttaisin. [/quote] Siis eikö sua häiritse olla lastesi lähellä sen jälkeen kun olet polttanut? Mua häiritsee kun mieheni on polttanut ja haisee ja on pienen lapsemme lähellä. Mua itteeki häiritsee se lemu. Ja mies vaa ilmoittaa että pakko päästä röökille vaikka hommat ois kesken, ärsyttää kun ittellä ei ikinä ole niin "hyvää" tekosyytä saada omaa aikaa.. [/quote]   Ei häiritse. Oletko jotenkin katkera tupakoitsijoille, kun itse et saa omaa aikaa :D? nro 2 [/quote] Taidan olla :D mä oonkin uhkaillut leikillä että pitäis rupee polttaa että sais hyvän syyn olla hetken hiljaisuudessa ja rauhassa...

[/quote]

Yksi vaihtoehto on, että alat esittää ummetusta. Lähdet vessaan puoleksi tunniksi satunnaisissa pätkissä. Ovi lukkoon ja sitten teet siellä mitä tykkäät. Voi lukea, pelata, nukkua (toki riippuu vessan koosta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi