Kokemuksia ehkäisypillereistä, jotka eivät lihota/estä laihtumista??
Alotin pillerit kaksi vuotta sitten, silloin olin vuoden Yazeilla, joista tulin vihaiseksi, mutta paino ei noussut ja pystyin kontrolloimaan sitä. Vaihdoin hieman reilu vuosi sitten minipilleri Cerazetteihin ja paino nousi pahimillaan 8 kg, mutta nyt olen saanut sen tasaantumaan tuohon +5 kg tasolle (lähtöpainoon verrattuna siis) Käyn salilla, lenkkeilen, syön salaatteja, keittoja, tarpeeksi proteiinia ja en herkuttele juuri koskaan, mutta paino EI vaan putoa. Kroppani on ihan ok, mutta vatsamakkarat ja löllyvä peppu ei ota irrotakseen, nyt olen menossa perjantaina gynelle vaihtamaan pillerimerkkiä, koska olen saanut tarpeekseni tästä tappelusta kiloja vastaan. Vaikka kuinka liikkuisin juuri aerobista ja rasvaa polttavaa liikuntaa, en saa painoa tippumaan edes kiloa BMI on 22, mutta aikoinaan oli alle 20, jollon voin henkisesti hyvin painossani ja näytin normaalilta liikkuvalta nuorelta naiselta. Nyt vain olen tälläinen turvonnut pötkylä.
Onko kokemuksia pillerimerkeistä, jotka eivät lihota, laihduttavat jopa tai ainakaan eivät estä terveellistä laihtumista ja kiintymistä? Tai onko samanlaisia kokemuksia? Mitä muualta netistä olen lukenut niin muillakin on cerazetten kanssa ollut vastaavia ongelmia...
Kommentit (22)
Slinda-minipillerit, paino putosi 3 kg ja mulla ei kyllä paino itsestään putoa. Gynekologi kyllä sanoi, että nestettä se on ja on hyvin yleistä, että lähtee Slindalla.