Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vitutus päivä

Vierailija
26.08.2014 |

Aivan täydellinen päähän otto päivä. Siis miten voin olla näin huono ajaja. Ajoin kahteen kertaan samaan isoon risteykseen missä autoja tuli jpka hiton suunnasta. Ja kummallaki kerralla olin ajaa kolarin. Ei hrlvetti, aina on liikennevalot toiminu ja nyt yhtäkkiä kun ei toimikkaan ni pitäis osata ajaa ilman. Ja kävin katsomassa isompaa asuntoa ja se kämppä oli niin tympäsevä,.että ärsyynnyin jo siitäki lisää.
Aargh ja kun nämäkää ei riitä, ni nyt oon vielä vittuuntunu mieheenki kun tuli riitaa asuntoasioista.
Ja nyt mietin mitä seuraavaks, mikä voi hielä tänään mennä pieleen kun päivä ei oo vielä ees alkanu...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa kirjotusvirheet saa jo pinnan palamaan! Eikö aikuinen täys?järkinen ihminen osaa kirjottaaaa!
Aaaargh

Vierailija
2/5 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään on vielä pakko poistua kotoa kun poika on vietävä partioon. Eih. Aivan taatusti seuraavaks pelti kolisee eihh..
Mä haluan vaipua peiton alle koko päiväks :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 09:54"]

Jopa kirjotusvirheet saa jo pinnan palamaan! Eikö aikuinen täys?järkinen ihminen osaa kirjottaaaa! Aaaargh

[/quote]Pijä sinä pilikunnussija turpasi kiinni, kyllä se pointti selviää, vaikka on virheitä!

Vierailija
4/5 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ap:n oma kommentoiti ekaan kirjotukseen.
Kattokaas unohdin laittaa perään ap!
Ei hyvin mee. Ne läheltä piti-tilanteet vaivaa mieltä vieläki :(
-ap-

Vierailija
5/5 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyllähän mun se pitäisi tietää jo etten osaa ajaa niinhyvin. Muistin miten kesällä Tampereella keskustassa menin aivan paniikkiin, kun liikennemerkkejä joka puolella ja sitten vielä joku tietyö ja vaikka mitä.
Olin kauhusta kankeena että miten selviän sieltä pois.
Ja kuumuus vaikutti kun autossa ei toiminu ilmanvaihto ja ulkona yli 30 astetta lämmintä. En ollu juonu pariin tuntiin ja yhtäkkiä tuli heikottava olo ja en uskaltanu avata pulloa kun piti keskittyä liikenteeseen.
Se oli mun hermoille kyllä aivan liikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan