Miehen jatkuva yhteydenpito..kyllästyttää
Haluan vain avautua jossakin.
Olen jotenkin turhautunut tai kyllästynyt mieheni jatkuvaan yhteydenpitoon. En oikein tiedä onko tämä enää edes normaalia, en ole paljon ennen seurustellutkaan, paitsi nyt tämän miehen kanssa pari vuotta.
Voi siis olla että alkuhuuma alkaa minulta olla ohi, mutta miehellä ei ilmeisesti lainkaan. Erossa ollessa heti aamusta alkaen soitellaan pitkin päivää jopa hänen työaikanansa. Jos minusta ei pariin tuntiin kuulu niin soittaa varmasti tai laittaa viestiä tyyliin"mitä teet missä olet haloo haloo mitä kuuluu". Nyt olen alkanut turhautumaan näihin turhiin mitä kuuluu missä oot ja kenen kaa-puheluihin ja soittoihin. Jopa silloin kun minulla on menoa ja en voisi vastata puhelimeen niin hän on saattanut yrittää soittaa. Jos en vastaa noin puolen tunnin sisällä niin hän on monesti jopa vihainen minulle ja kyselee jotenkin vainoharhaisena että mitä olin tekemässä ja miksi en vastannut.
Koitin ottaa kerran puheeksi, mutta hämmennyin kun hän suuttui ja sanoi ettei minun pakko ole hänen kanssaan olla jos en tykkää ja sanoi että onko se jotenkin väärin pitää yhteyttä. No.....ei? Mutta rajansa kaikella? Vaikka oltaisiin yhdessäkin yöt ja töiden jälkeen niin silti töistä pitää soitella. En vaan jaksaisi raportoida enää joka henkäystä :O
Yhteenmuutosta on puhuttu mutta nyt alkanut epäilyttää. Rauhoittuuko tämä puhelinrumba siitä? Mies on muuten oikein mukava.
Kiitos kun vuodattaa suuret murheeni.