Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin vankilaan.

Vierailija
25.08.2014 |

Joku muu tekisi ruoat. Joku muu siivoaisi. Saisi olla yksinään, vaikka lukea kirjoja. Voisi syödä ruoan istuallaan ja syödä sen keskeytyksettä. Ei tarvitsisi lähteä mihinkään, ei maksaa laskuja tai jännittää riittääkö palkka välttämättömyyksiin.

Jännitystä elämään voisi tulla muista vangeista.

Terveisin väsynyt äiti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:57"]

Joku muu tekisi ruoat. Joku muu siivoaisi. Saisi olla yksinään, vaikka lukea kirjoja. Voisi syödä ruoan istuallaan ja syödä sen keskeytyksettä. Ei tarvitsisi lähteä mihinkään, ei maksaa laskuja tai jännittää riittääkö palkka välttämättömyyksiin.

Jännitystä elämään voisi tulla muista vangeista.

Terveisin väsynyt äiti.

[/quote]

Samat sanat. Alatko mun rikoskumppaniksi?

T.Toinen väsynyt äiti

Vierailija
2/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilassa ei ole muuta vikaa kuin ne muut vangit, ja se ettei saa käyttää nettiä. Jos näihin saisi jonkin poikkeuksen (oma selli + nettiyhteys) niin ei haittaisi mitään olla välillä lusimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:08"]

Vankilassa ei ole muuta vikaa kuin ne muut vangit, ja se ettei saa käyttää nettiä. Jos näihin saisi jonkin poikkeuksen (oma selli + nettiyhteys) niin ei haittaisi mitään olla välillä lusimassa.

[/quote]

En tarvitsisi nettiä. Tulisi samalla sekin paha tapa lopetettua. Facebookin selaaminen ja palstailu siis.

ap

Vierailija
4/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työni puolesta hieman vankilaelämää nähnyt, enkä kyllä usko, että haluat. Oikeasti. Ja kyllä, tiedän mitä on olla väsynyt äiti.

Vierailija
5/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voisin lähteä. Käviskö joku talousrikos? Pöllin pojan fudiskerhon pullarahat tai jotain? Isompiin rahoihin ei ole pääsyä. Varastamalla kaupasta ei kai vankilaan pääse?

Vierailija
6/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:16"]

Olen työni puolesta hieman vankilaelämää nähnyt, enkä kyllä usko, että haluat. Oikeasti. Ja kyllä, tiedän mitä on olla väsynyt äiti.

[/quote]

Haluaisin kuulla, miksen haluaisi vankilaan. Tällä hetkellä kuulostaa paratiisilta.

ap

Vierailija
7/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Ilmainen ylläpito, ah.

T. Uupunut osa-aikatyötä tekevä opiskelija

Vierailija
8/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä vankilaan haluavia. Ei se elämä siellä ihan niin yksinkertaista ja helppoa ole. 

Vierailija
9/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus toivonut sairastuvani jotenkin vakavasti, niin että olisi pakko olla sairaalassa pitkiä aikoja vain makaamassa. Tuo vankilaidea kuulostaa ehkä jopa vähän paremmalta. Ehkä johonkin avovankilaan missä ei oo ne pahimmat murhanaiset?

Vierailija
10/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon toivonut pääseväni ohitusleikkaukseen. Siitä saa pitkän saikun.

Vierailija
11/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan että tuo on nykyään aika vaikea toteuttaa. Vankilaan ei pääse kuin murhalla (vähäksi aikaa) ja talousrikoksilla. Ehkä myös toistuvilla huumerikoksilla.

Vierailija
12/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä hauska ketju! Tosi vakavia asioita, mutta ei vaan voi olla nauramatta!

Vierailija
13/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:18"]

Samaa olen miettinyt. Ilmainen ylläpito, ah. T. Uupunut osa-aikatyötä tekevä opiskelija

[/quote]

Mikset ota opintolainaa?

Vierailija
14/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vain murhan, niin kyyti on varma.

Vierailija
15/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko päästää lapsenne päiviltä? Silloinhan pääsisitte vankilaan.

Vierailija
16/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan syömishäiriöisenä haaveilin luostarista. Saisi olla piilossa pahalta maailmalta ja elää hallittua ja äärimmäisen rutinoitunutta elämää, nunnankaapu peittäisi rumaa vartaloa... Onneksi paranin niistä haaveistani.

Jaksamista ketjun väsyneille äideille.

Vierailija
17/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:16"]

[/quote]

Haluaisin kuulla, miksen haluaisi vankilaan. Tällä hetkellä kuulostaa paratiisilta.

ap

[/quote]

No yleisen ankeuden ja sosiaalisen kuvioiden raskauden lisäksi joudut tietysti mm.osallistumaan toimintaan ja siivoamaan, joten et suinkaan voi vain olla. Mutta ihan sieltä vakavasta päästä: oletko oikeasti niin väsynyt että haluat elää eristettynä lapsistasi, tietäen joka hetki kuinka he sinua kaipaavat ja kuinka he tulevat kärsimään saamastasi stigmasta, nähdä heitä lähinnä viikonloppuisin 45minuuttia saamatta pitää sylissä? Taloudellisestikaan et sitten aio osallistua heidän elämäänsä vankeusaikana? Vankilan jälkeinen aikakaan, todennäköisine työttömyyksineenkään ei huoleta? 

Ok, saatat tietysti halutakin, mistä minä tiedän. Mutta jos tämä on sinulle todellinen ajatus, muutakin kuin hetken turhautuminen tai huono vitsi, niin mene ihmeessä hyvä ihminen juttelemaan ammattiauttajalle. Olet niin vakavasti uupunut, masentunut tai jollain lailla sairas, että tarvitset apua. Kipeästi.

Vierailija
18/20 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:18"]

Samaa olen miettinyt. Ilmainen ylläpito, ah. T. Uupunut osa-aikatyötä tekevä opiskelija

[/quote]

Mikset ota opintolainaa?
[/quote] Miksi ottaisin? :D Tienaan enemmän näin eikä tule velkaa. Onhan se rankkaa mutta minkäs teet.

Vierailija
19/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:18"] Samaa olen miettinyt. Ilmainen ylläpito, ah. T. Uupunut osa-aikatyötä tekevä opiskelija [/quote] Mikset ota opintolainaa? [/quote] Miksi ottaisin? :D Tienaan enemmän näin eikä tule velkaa. Onhan se rankkaa mutta minkäs teet.

[/quote]

Eeh? No vaikka siksi että olet nyt uupunut ja haluaisit mieluummin vankilaan?

Vierailija
20/20 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista myymällä pääsette sisään. Miksi tuomiot on niin korkeita yhdestä yrtistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän