Paljonko laihdun?
Laskin eilen, että juon Pepsiä 14 000 kcal kuukaudessa. Paljonko mä laihdun, jos jätän ton kaiken sokeriliemen juomatta?
Kommentit (10)
Oikeesti? Toihan on yli 20 kg vuodessa :o
Siis jos sä söisit täysin kulutuksesi mukaan, ja joisit päälle tuon 14000kcal/kk, sä lihoisit kuukaudessa 2kg. Mä luulen että sä syöt vähemmän nyt, alle kulutuksesi, kun täytät mahaa noilla juomilla. Mutta periaatteessa, jos mikään ei muuttuisi, paitsi tuo juomien poisjättäminen, niin joo, laihtuisit aika paljon, jos on jotain mistä laihtua.
Mä en osaa selittää, osaakp joku muu ymmärrettävämmin?
Sehän riippuu siitä kuinka paljon syöt ja kuinka paljon kulutat. Vaikka jätät Pepsin pois, et laihdu jos et kuluta enempää kuin syöt.
Ylipainoa on... Ihannepainoon 30 kg :/ Paino pomppaa välillä kilon tai kaksi ylös, sitten nipistän ruoasta sen verran, että paino laskee taas sen kilon tai kaksi. Jojo-liikettä tekee siis parin kilon sisään eestaas. Ruokapuoli mulla on ihan OK, syön lautasmallin mukaan.
Miten en oo tajunnut tota juomaani sokerimäärää... Surullista :(
AP
Miksi sokerilimsaa alun alkaen? Tätä en käsitä. Itse juonut lightia muksusta asti, määrät tosi minimaalisia.
Joo, tosi hyvä joku aspartaami. Mieluummin vaikka sitten sokeria ja pieniä määriä, kuin aspartaamia.
Sokerilimsa a) maistuu paremmalta b) ei aspartaami mikään terveystuote ole, vaikka ei samalla tavalla lihota.
AP
Jos on 30kg ylipainoa, on aspartaami parempi vaihtoehto kun sokeri.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:46"]
Jos on 30kg ylipainoa, on aspartaami parempi vaihtoehto kun sokeri.
[/quote]
Eikös AP ollut tässä lopettamassa kokonaan limpparin litkimisen... Ehdottomasti parempi lopettaa kokonaan kuin kitata sokerin sijaan aspartaamia. Tsemppiä AP!
2kg kuussa. Yksi kilo läskiä on 7000 kaloria.