Fleshlight parisuhteessa
Tilasin tuon juuri miehelleni yllätykseksi? Onko tuonut mukavaa vaihtelua sänkypuuhiinne?
Kommentit (24)
Meillä on, mutta yleensä mies käyttää sitä yksin. Periaatteessahan tuolla voisi tehdä kaikkea kivaa yhdessäkin eli esimerkiksi kuusysiä niin että nainen liikuttaa flesukkaa miehen yrittäessä keskittyä pillun nuolemiseen eli voi tehdä vähän 2 naista - yksi mies tyyppistä juttua.
Itse olisin huolissani, että saako mies enää mitään tuntumaa minun pillustani turrutettuaan munansa tuolla vehkeellä. Taidan olla aika löysä sitten:(
Kaikenlaisia seksejä sitä nykyään onkin
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:18"]
Itse olisin huolissani, että saako mies enää mitään tuntumaa minun pillustani turrutettuaan munansa tuolla vehkeellä. Taidan olla aika löysä sitten:(
[/quote]
Flesukoita on intensiteetiltään erilaisia ja sen tuntumaa voi säätää päässä olevaa tulppaa kiristämällä tai löystämällä. Ei ole pakko valita yhteisiin leikkeihin STU, speed bump tai ultra tight mallia vaan siihen voi ottaa vaikkapa Wonder Waven tai jonkun sileän mallin.
Flesukka ei tietenkään korvaa naista vaikka se olisikin kireämpi. Se on kuitenkin vain lelu ja ainakin itse valitsen naisen aina mieluummin kuin muovisen lelun, olipa se kuinka tiukka tahansa.
Jos on huolestunut oman pillunsa tiukkuudesta niin sen lihaksia voi treenata tiukemmiksi siinä missä mitä tahansa muutakin. Kegel - harjoituksia kehiin vaan.
Siis minä leikin dildon ja flesukan kanssa. Työntelen sitä dildoa flesariin ja kuvittelen että olen kolmas pyörä, hih.
Ihan kiva on. Hommattiin tuo joskus, aiemmin on ollut leluja lähinnä minulle, niin ostettiin sit jotain miehellekin. Joskus käyttää yksinkin, useimmiten kaksin, joskus esileikkiin, joskus pelkiltään. En ole huolissani oman "tavarani" kysynnästä tai tuntumasta, hyvin kelpaa yhä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:17"]Meinadin itsekkin hommata flesflightin nyt tulevan vuosipäivän kunniaksi :D Ollaan vähän alle kakskymppisiä. Samaan pakkauseen tulisi pörrökäsiraudat, useita tavan- ja makuliukkareita ja sellasta :3
[/quote]
Kannattaako ostaa?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 08:17"]Meinadin itsekkin hommata flesflightin nyt tulevan vuosipäivän kunniaksi :D Ollaan vähän alle kakskymppisiä. Samaan pakkauseen tulisi pörrökäsiraudat, useita tavan- ja makuliukkareita ja sellasta :3
[/quote]
Kannattaako ostaa?
[/quote]
Oli kyllä lottovoitto löytää tuollainen... Mieleni on rauhassa kun hoitelen miestä kahdella tussullla :P
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:33"]Tilasin tuon juuri miehelleni yllätykseksi? Onko tuonut mukavaa vaihtelua sänkypuuhiinne?
[/quote]
Mistä mä löydän tälläsen naisen ???????
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:33"]Tilasin tuon juuri miehelleni yllätykseksi? Onko tuonut mukavaa vaihtelua sänkypuuhiinne?
[/quote]
Mistä mä löydän tälläsen naisen ???????
[/quote]
Varmaan jostain sieltä Kallion jouluvalojen takaa :D
Asiasta tietävät? En tiennyt näiden olemassa olosta edes... Onko hyvä?
Olen runkannut miestäni muutaman kerran ja samalla nuollut palleja... :P
Meinadin itsekkin hommata flesflightin nyt tulevan vuosipäivän kunniaksi :D Ollaan vähän alle kakskymppisiä. Samaan pakkauseen tulisi pörrökäsiraudat, useita tavan- ja makuliukkareita ja sellasta :3
Kuinka tuota ilmausruuvia käytetään?
Ja näin sitä mennään:
http://sexxxtrainer.com/advanced-masturbation-dictionary/fleshlight-mount.aspx
Tuo fleshlightan sopisi meille kuin nenä naamaan, en itse kauheasti tykkää yhdynnästä, vaikka seksi muuten kivaa onkin... jotenkin se tunne että sisään tunkeudutaan on aina vähän etova ja aluksi kirvelee, sitten laantuu mutta tuntuu epämiellyttävältä koko ajan, sattuu aina jos muna tökkää liian syvälle :/ vaikea nauttia. En oo keksinyt mitään apua tähän mun yhdyntävastahakoisuuteen. Tuo fleshlightti antaisi mun pillulle kauan kaivattua lomaa! Toivottavasti mieskin pitäisi siitä!!!
Fleshlight parisuhteessa dildon kanssa