tuttuni vaatii poikaystävältään absolutismia, mutta käy itse salaa baareissa.
Kaverini (leikitään että nimi on) Maija ei halua että hänen poikaystävänsä Matti juo koskaan alkoholia. Ei edes kerran vuodessa jos sattuu olemaan jotkut polttarit tai ym juhlat. Silti kuitenkin Maija tarhtoo mennä baariin vähintään kerran kuussa.
En ollut tiennyt asiasta kun Maija ehdotti baariin menosta. Mentiin kahdestaan tyttöjen kesken, tanssittiin ja juotiin ja mentiin snäkärin kautta mun kämpille nukkumaan. Aamulla vähän ennen kuin Matti oli tulossa hakemaan Maijaa, Maija käski etten saa puhua mitään Matille koko baarireissusta, ja jos Matti kysyy, katsottiin vaan leffaa ja juotiin kaakaota.
Tästä on nyt pari viikkoa aikaa, ja kuulun kaverin kaverilta että Maija oli taas vkl baarissa, mutta riidellyt juuri Matin kanssa siitä kun Matti oli mennyt juomaan kaverin synttäreillä yhden oluen. (ja Matti ei siis ole alkoholisti, ei entinen tai tulevakaan). Ja Matti ei tiedä Maijan puuhista mitään...
Kommentit (4)
Matista tulee agressiivinen tai muuten holtiton humalassa?!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:35"]
Matista tulee agressiivinen tai muuten holtiton humalassa?!
[/quote]
Ei tule, tai ainakaan muutamien yhteisten iltojen aikana ei siltä ole vaikuttanut. Viimeisimmästä on kyllä puoli vuotta aikaa. Mutta musta on älytöntä kieltää toiselta jotain, mutta kuitenkin salaa itse sitten tekee sitä. Ja sitten Maija valittaa kun Matti ehkä jättää hänet koska Maija on liian kontrolloiva...
ei niiden asiat sulle kuulu vaikka olisi kuinka tyhmää käytöstä mielestäsi...