Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin olla tuontivaimo

Vierailija
25.08.2014 |

Ei tarvitsis tehdä mitään töitä. Jos miehellä on jokin yritys, vois siinä tössötellä vähän jotain. Vaikka näkyyhän nuo jotkut suomalaisetkin akat pääsevän samaan asemaan, voidaan maksattaa hevosharrastuksia ja muita ukolla, joka ei edes tienaa kuin korkeintaan 2000 kuukaudessa (tämä yksi tuntemani tosin näyttää vähän thaimaalaiselta, että johtuisko siitä sitten). Mä vaan en vaikuta kelpaavan oikeaan parisuhteeseen kenellekään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suomalainen akka ja mulla on tuollainen tilanne mutta kyllä on tympäsevää olla vaan kotona kun ei mitään töitä löydy. Toki saan ruuat ja asumisen tässä plus voin harrastaa jotakin mistä pidän mutta tylsää tämä on.

Vierailija
2/3 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin mieluusti tuollaisen elättivaimon, jos vaan lapsista tulisi fiksuja. Kävisi kouluttamatonkin, jos appivanhemmat olisi akateemisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset tuontivaimoksi, kun menet naimisiin jonkun ulkomaalaisen kanssa, vaikka jonkun rikkaan arabin. Tietysti vähän riippuu ulkoisista avuista, kelpaatko. Ehkä myös joku afrikkalainen heimopäällikkö haluaisi valkoisen vaimon..??