Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei jaksa enää tukea minua

Vierailija
24.08.2014 |

heikon itsetuntoni kanssa, vaan alkaa aina ärsyyntyneenä pauhata kun kerron asioistani. Pitäisi kuulemma vain lopettaa "läpän heitto". Mies ei ymmärrä, että en oikeasti pysty asioihin. Olen hämmentynyt, koska koen että olen mieheni takia ajautunut väärälle uralle. Ensin hän painosti minua opiskelemaan jotain "kunnollista", luonteelleni aivan vierasta alaa. Ajattelin että ehkä sitten pärjään. Nyt kun olen työssä mihin mies minut ajoi, en enää saakaan tukea.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sinun lapsuuden perheesi on ollut, kun noin huonon itsetunnon olet evääksi saanut? Veikkaan, että ne syyt löytyvät sieltä asti, ja sen läpikäymisessä voisi siitä ammattiauttajasta olla hyötyä. Jos ymmärtäisit mistä epävarmuutesi kumpuaa, voisi siihen alkaa pikkuhiljaa puuttumaan. 

Nyt sysäät vastuun miehellesi, joka arvattavasti on väsynyt taakkansa alle. Sinun pitää itse ottaa vastuu omasta onnestasi ja hyvinvoinnistasi. Nyt vain odotat että joku muu tekee sen. 

Vierailija
22/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:10"]

Ei tässä vaiheessa elämää voi enää muuttaa kurssia. Nyt pitäisi vain pärjätä tässä. Tarvitsisin tukea, mutta en saa. Kaikki on hermostuttavaa, en tiedä teenkö oikein kun kukaan ei sano. Ap

[/quote]

Sinä siis haluat, että sinua tuetaan olemaan sellainen kuin haluaisit olla, mutta et tiedä, mitä haluat. Lisäksi sinua ärsyttää se, että miehesi on kertonut sinulle, että mitä opiskella ja tehdä ja et pidä siitä, mutta samalla haluat jonkun kertomaan, että teetkö asiat oikein.

Tuella taidat tarkoittaa sitä, että tarvitsisit selvännäkijän, joka osaisi kertoa sinulle, miten sinun pitäisi elää, että olisit onnellinen. Lisäksi haluat muutosta, ilman että mikään muuttuisi. Kannattaisiko nyt hiljentyä hetkeksi miettimään itse omia asioitaan ja elämäänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitää lähteä parisuhteeseen, jossa pitää esittää jotain roolia? Parisuhde on toimiva ainoastaan silloin, kun kumpikin voi olla siinä oma itsensä ja tulla hyväksytyksi juuri sellaisena kuin on. Ihan yhtä paha on pakottaa toinen oman tahtonsa mukaiseksi kuin muuttaa itse itsensä toisen haluamaksi. Sinähän olet nyt huijannut miestäsi esittämälle hänelle jotain muuta kuin mitä oikeasti olet. Ei sekään varmasti kiva paljastus ole miehellesi ollut.

Vierailija
24/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa uskomattomalta. nyt lopetat tion vätystelyn ja alat tehdä ratkaisuja!

Vierailija
25/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, googlaa huijarisyndrooma ja lisäksi yritä pohtia objektiivisesti, mitä haluat ja mitä kykyjä omaat.

Vierailija
26/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä luulin pystyväni tähän työhön, kun mies silloin aikoinaan tuki ja kannusti. Ja kuvittelin että oppisin työkokemuksen kautta olemaan itsevarma. Mutta todellakin tunnen huijanneeni kaikkia kaikessa. Ap

Vierailija
27/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä nykyinen työ/ala on? Entäpä mitä olisit tehnyt toisin, kun sanot ettei Se mitä olisit halunnut ole enää mahdollista..

Vierailija
28/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ammattivalittaja...?

Vierailija
29/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! minulle tehtiin viime vuonna 2 isoa aivoleikkausta ja en enää pysty neurologisista syistä vanhaan työhöni. Mies ei paniikissa osannut tukea ollenkaan. Nyt alan vaihto edessä ja miehen kanssa 20v avioliitto mahdollisesti ohi.

Taistelen kuitenkin avioliiton puolesta ja olen ottanut POSITIIVISEN asenteen käyttöön. Tämä näkyy nyt myös avioliitossamme.

Uranvaihtoa odotan innolla. Saan kokea jotakin uutta!

OTA ITSEÄSI NISKASTA KIINNI JA ALA ELÄMÄÄN!

N 43

Vierailija
30/32 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/32 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella tiedä enää mitä tehdä. Tunnen tekeväni kaiken väärin. Sain taas töissä tehtävän jota pelkään, sanovat että minulla olisi siihen osaamista. Kukaan ei ole kysynyt onko, en ole väittänyt että olisi. Kai minulla pitäisi sitten olla, jos muut niin sanovat. Mutta ei ole enkä tiedä miten aloittaa. Ja mies taas suuttui kun stressaan turhasta. Pumppu hakkaa koko ajan, rintaa puristaa, haluaisin ainoastaan juoda viinaa ja olla kännissä. En tiedä mitä tekisin, kaikki on paskaa. ap

Vierailija
32/32 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itsetuntoketjusta löytämäni tunnelukkotestin. Olen aivan karsea ihminen. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi