Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei jaksa enää tukea minua

Vierailija
24.08.2014 |

heikon itsetuntoni kanssa, vaan alkaa aina ärsyyntyneenä pauhata kun kerron asioistani. Pitäisi kuulemma vain lopettaa "läpän heitto". Mies ei ymmärrä, että en oikeasti pysty asioihin. Olen hämmentynyt, koska koen että olen mieheni takia ajautunut väärälle uralle. Ensin hän painosti minua opiskelemaan jotain "kunnollista", luonteelleni aivan vierasta alaa. Ajattelin että ehkä sitten pärjään. Nyt kun olen työssä mihin mies minut ajoi, en enää saakaan tukea.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa tekisit omat päätöksesi ja seisoisit omilla jaloillasi

Vierailija
2/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun nyt kaikkea, mitä olen tehnyt 15 vuoden aikana. Kaikki on mennyt siis väärin ja nyt olen loukussa ja lisäksi yksin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla omaa tahtoa ja mielipiteitä ollenkaan?

Vierailija
4/32 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisparka. Mut ei ole myöhäistä aloittaa itsenäistyminen! Aloita pienin askelin ettei se tule miehelle niin suurena shokkina :) Keskustelkaa, tai yrittäkää ainakin.

Vierailija
5/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi kai halunnut minun olevan joku toinen. Nytkun on selvää, etten pärjää tällaisessa roolissa, niin olen hänen mielestään omana itsenäni ärsyttävä ja teeskentelen. Tarvin tukea ja kannustusta, niin jaksan leikkiä muiden hyväksymää elämää. Jos en saa tukea, niin en tiedä mitä teen. Silti pitäisi olla iloinen ja reipas. Mikä muka on niin vaikeaa siinä, että vakuuttelisi minun olevan ihan hyvä ja kelpaavan? Jos sen avulla taas pärjään jonkin aikaa. Miksei voi tukea toista? Ap

Vierailija
6/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:50"]Kadun nyt kaikkea, mitä olen tehnyt 15 vuoden aikana. Kaikki on mennyt siis väärin ja nyt olen loukussa ja lisäksi yksin. Ap

[/quote]

Jokainen on ihan itse vastuussa valinnoistaan. Keskity ja siihen mitä sinulla on ja tee siitä nautittavaa. Ehkä miehesi on nähnyt sinussa mahdollisuuksia mitä itse et, koska keskityt liiaksi huonoon itsetuntoosi.

Vierailija
7/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehesi kaipaa hyväksyntää, tukea ja kannustuc. Kokeilepa miltä tuntuu olla se kannustava osapuoli.

Vierailija
8/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minulla on? Ei minulla ole mitään mistä pitäisin.Lapset tietty, mutta tarkoitan jotain omaa. Olen liian vanha tullakseni enää miksikään sellaiseksi, mikä olisin halunnut olla. Ap

Vierailija
9/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIEIEIEIEI nyt lopetat elämisen jonkun muun toiveiden mukaan! Löydä voima siitä mitä olet ja mitä haluat olla, miehen toiveille voit viitata kintaalla; sinä olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Jos mies on rakastunut potentiaaliisi olla jotain muuta kuin olet ja sinä elät sen mukaan, niin te molemmat kusetatte itseänne. Sinä sillä että feikkaat ja mies sillä että elää fantasiamaailmoissa.

Vierailija
10/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:04"]Myös miehesi kaipaa hyväksyntää, tukea ja kannustuc. Kokeilepa miltä tuntuu olla se kannustava osapuoli.

[/quote]

Olen varmasti osani tehnyt. Kannustanut ja tukenut kaikki vuodet. Ap

Vierailija
11/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä vaiheessa elämää voi enää muuttaa kurssia. Nyt pitäisi vain pärjätä tässä. Tarvitsisin tukea, mutta en saa. Kaikki on hermostuttavaa, en tiedä teenkö oikein kun kukaan ei sano. Ap

Vierailija
12/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Olenko oikeassa, että olet tilanteessa jossa tarvitset ammatti auttajan apua? Miehesi ei enää jaksa auttaa, mutta ei kukaan voi sellaista puolisoltaan vaatiakaan.

Vierailija
13/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä, mikä ammattiauttaja sellainen olisi, joka sanoisi eläkeikääni asti, että pärjäät kyllä ja pystyt kyllä. Ap

Vierailija
14/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset tue itse itseäsi? Niin me muutkin aikuiset toimimme. Ei tässä kannata alkaa odotella muiden hyväksymisiä tekemisilleen, elämä siinä valuu odotellessa hukkaan.

Vierailija
15/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tukea itseäni, kun tiedän oikeasti feikkaavani. Kyllä sen jo kaikki tietää, kun en enää pysty pitämään roolia päällä esim. sosiaalisissa tilanteissa, kun ei kukaan sano että olen ihan jees. Ap

Vierailija
16/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanha olet? Itse pian 42, enkä ole ollenkaan vanha enkä valmis.

Vierailija
17/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 v. Helppoahan se on sanoa, että tee mitä lystäät ja muuta elämäsi. Mutta kuka oikeasti on tehnyt sellaista eroamatta? Enkä itse asiassa usko, että olisin missään tilanteessa itsevarma, vaikka mitä valintoja olisin elämässäni tehnyt. Ap

Vierailija
18/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä tiennyt, mitä oikeastaan haluat? Miehesikin tuntuu erikoiselta,kun ei tasa-arvoisesti tue sinua omista lähtökohdistasi käsin.

Ko.tilanteessa vaihtaisin alaa-yrittäisin ainakin- ja hoitaisin samalla ihmissuhteitani, jotka tietenkin muuttuvat luonnostaan ajan kanssa. Jos työtä ei voi muuttaa, ottaisin kaiken irti omasta ajasta, jota viettäisin sekä yksin että yhdessä perheeni kanssa. Vähän tähän tapaan olen elänytkin, mutta valinnut omat työpolkuni itse.

Tulevaisuudessa vaihdan tod.näk.töitä ja olen sen kerran sen tehnnytkin,kuten myös mieheni.Meillä on paljon vuosien mittaan kypsyteltyjä suunnitelmia. Alkuperäiset ideat on havaittu vanhentuneiksi.

Ei kannata jatkaa epätyydyttävää elämää, ja jos se maksaa avioliiton niin sieti mennäkin. Muille ihmisille asia ei kuulu. Hyvällä koulutuksella voi tehdä monia eri töitä. Kunhan on joku, joka palkan maksaa, ja jaksaa käydä töissä. IHMINEN ITSESSÄÄN ON TÄRKEIN. Lisäksi -mielestäni-vähiten arvostetut alat ovat ihmisläheisimpiä ja siksi niillä on todellista merkitystä.

Vierailija
19/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta alkuun muiden syyttely ja ota vastuu elämästäsi ihan niihin omiin käsiisi. Kirjoitat paperille tavoitteesi, tunnelmasi tavoitteista, niiden hyvät ja huonot puolet ja suunnitelmat miten etenet. Siinä sinulle kannustaja. Sitten keskityt arkeen ja unohdat turhuudet, jotka vievät aikaasi liikaa. Tiedän monta täysin kokonaan alaa vaihtanutta aikuista, jotka ovat uuden ammatin opiskellessa lähellä 50 vuotiaita. Mä vaihdon alaa 35 vuotiaana ja meillä kaikilla menee erinomaisesti. Kannustajaksi riitti oma halu ja into uudesta jutusta. Olen vieläkin innoissani tästä vaikka olen tehnyt töitä uudella alalla jo viisi vuotta.

Vierailija
20/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiauttaja ei kertoisi sinulle koko ajan että sinä olet hyvä ja osaat - ei se olisi edes tarkoitus. Ammattiauttaja auttaisi sinut näkemään arvokkaana ja hyvänä sellaisena kuin olet, ja ehkä lopettamaan tuo vahvistuksen hakemisen muilta ihmisiltä. Kuten joku kirjoittikin, itse tässä kukin itseään tsemppaa, ei omaa onneaan ja itsetuntoaan voi ripustaa muiden ihmisten varaan. 

Hae apua, oikeasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi