Pitkähiuksiset saavat kaikki miehet!!
Olen huomannut että teinit/naiset joilla on pitkät yli olkapäiden hiukset niin keräävät miesten huomion ja sitten ne joilla on esim. lyhyt poikatukka tai hiukset vain olkapäille asti pitkät, niin jäävät ilman sellaisia määriä huomiota kun nuo superpitkät hiukset omaavat. Usein pitkät hiukset menevät latvoista huonokuntoisiksi ja se kyllä näkyy! on lukemattomia kertoja kun olen päässyt laskemaan satoja kaksihaaraisia hiuksia esim. bussissa edellä istuneen pehkosta. Mutta miehille kun riittää vaan se että ylipäätään on hiukset ja pitkät sellaiset! niin avot, muuta ei tarvita, kyllä miehet ovat yksinkertaisia paria valitessaan ja naiset myös!
Kommentit (29)
Etenkin ihmetyttää naiset joilla on sellaiset Barbimaiset pitkät hiukset alaselkään asti ja vaikka hiukset olisivat latvoista täysin eri väriä, huonokuntoiset hamput, niin silti miehet tykkää! itse kyllä leikkaisin sellaiset hamppuhiukset kaikesta huolimatta pois, sanoi miehet mitä sanoi!
AP
Miehet assosioivat lyhythiuksiset naiset miehiksi, siinä autenttinen selitys ilmiölle. Ja muutenkin...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:56"]Etenkin ihmetyttää naiset joilla on sellaiset Barbimaiset pitkät hiukset alaselkään asti ja vaikka hiukset olisivat latvoista täysin eri väriä, huonokuntoiset hamput, niin silti miehet tykkää! itse kyllä leikkaisin sellaiset hamppuhiukset kaikesta huolimatta pois, sanoi miehet mitä sanoi!
AP
[/quote]
Ai mikä katkeruus?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:56"]Etenkin ihmetyttää naiset joilla on sellaiset Barbimaiset pitkät hiukset alaselkään asti ja vaikka hiukset olisivat latvoista täysin eri väriä, huonokuntoiset hamput, niin silti miehet tykkää! itse kyllä leikkaisin sellaiset hamppuhiukset kaikesta huolimatta pois, sanoi miehet mitä sanoi!
AP
[/quote]
Ai mikä katkeruus?
[/quote]
En ole, kuka tahansa saa sellaiset hiukset jos haluaa, kaupat ovat täpötentäynnä hiustenpidennyksiä nääs. Mielestäni se on vain hölmöä pukea tekohiukset miesten mieliksi tai pitää rumat hamppulatvat jotka ovat vielä eri väriä kuin muut hiukset, siis pieleenmennyt liukuvärjäys esimerkkinä. En tarkoittanut hyväkuntoisia hiuksia, jotka eivät tuolla tavalla erotu.
Pitkät hiukset ovat naiselliset. Toki muutakin vaaditaan hyvään ulkonäköön. Mutta voi ihmetellä kaiken maailman lyhyeksi kynittyjä karmeita paskatukkia mitä naiset harrastaa.... hyi saatana.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 22:44"]
Onko AP kampaaja?
[/quote]
Juu kampaaja ja provo
Mä en edes huolisi miestä joka kiinnittää huomion 2-haaraisiin hiuksiin. Voi hyvänen aika ap sua!!