Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkähiuksiset saavat kaikki miehet!!

Vierailija
24.08.2014 |

Olen huomannut että teinit/naiset joilla on pitkät yli olkapäiden hiukset niin keräävät miesten huomion ja sitten ne joilla on esim. lyhyt poikatukka tai hiukset vain olkapäille asti pitkät, niin jäävät ilman sellaisia määriä huomiota kun nuo superpitkät hiukset omaavat. Usein pitkät hiukset menevät latvoista huonokuntoisiksi ja se kyllä näkyy! on lukemattomia kertoja kun olen päässyt laskemaan satoja kaksihaaraisia hiuksia esim. bussissa edellä istuneen pehkosta. Mutta miehille kun riittää vaan se että ylipäätään on hiukset ja pitkät sellaiset! niin avot, muuta ei tarvita, kyllä miehet ovat yksinkertaisia paria valitessaan ja naiset myös!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö ap:n ukko pitkähiuksisen naisen matkaan?

Vierailija
2/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän keskivertomiestä kiinnosta ihan muut haarat kuin ne mitkä on levällään hiusten latvoissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 95 cm. Kaksihaaraisia hiuksia ollut viimeksi vuonna 1993, niitä ei ole tullut sen jälkeen kun lopetin kampaamo/markettituotteiden käytön. Nyt käytän luonnonmukaisia, silikonittomia. Kauniit ja pitkät hiukset saa kun hoivaa huolella, itse olen siitä esimerkki, minulla oli nuorena todella huonokuntoiset hiukset eivätkä ne kasvaneet ollenkaan, mutta kun perehdyin asiaan niin sain kasvatettua upeat hiukset. Aikansa se otti, mutta kyllä jo neljässä vuodessa jonkinlaisia tuloksia saa.

Olen myös huomannut että kasvisruoan suosiminen tekee hiuksille hyvää.

Vierailija
4/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei ap. Hiukset kasvaa. Jos harmittaa, että pitkähiuksiset saa kaikki miehet, niin kasvata sinäkin! Äläkä ole niin neuroottinen niiden kaksihaaraisten kanssa.

Vierailija
5/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään eniten lampaanpaistista.

Vierailija
6/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bond tyttö oli lyhythiuksinen;)

Vierailija
7/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on tärkeä osa naisellisen näköistä naista. Ta ainakin aivan liian usein lyhythiuksiset naiset eivät ole muutenkaan naisellisia, maantien värinen pehko, mukavat kotivaatteet päällä, lenkkarit jalassa ja kosmetiikan hoitaa hyvä kasvovoide. Heteromies tahtoo Naisen.

Vierailija
8/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, en pidä poikamaisista hiuksista naisella!Rastat on vielä kauheemmat!Pitkät hiukset pitää naisella olla!En tiiä miksi mutta se ittelle ainakin kolahtaa!p.s älkää kynikö niiltä sivuilta niitä hiuksia kun joku Pink,ihan kauhee muoti-ilmiö mikä menee toivottavasti nopeesti ohi!Normi pitkät hiukset vaan!

Vierailija
9/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
10/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, onneksi huomasit tämän! Mä en tiennyt ja turhaan oon yrittäny hankkia miestä :(

Vierailija
11/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla vaan oli vientiä kun oli lyhyet hiulset :)

Vierailija
12/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ärsyttävää! Niillä on pitkät kaksihaaraiset hiukset eikä miehet edes huomaa hiusten huonoa kuntoa.

Vierailija
13/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnex mul on pitkät vaaleet kutrit. :)) Ap, kasvata säkin.

Vierailija
14/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet varmaan huomaa kivan hiusvärin tai kampauksen, mutta että kaksihaaraiset? :DD en itse ainakaan katso miehen kaksihaaraisia, en omia, eikä kiinnosta ohikulkijoidenkaan latvat.

Vierailija
15/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vain oikeasti lyhyt ja kynitty tukka (esim. kananperse-tyyliin) on ongelma. 

Olkapäille ulottuva on ihan hyvä ja näyttää oikein laitettuna seksikkäältä/kauniilta/nätiltä siinä missä pitkä-pitkäkin. Tää on fakta. Johtuu sitten jostain muusta kuin hiuksista jos tollasella ei saa huomiota. 

Vierailija
16/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Itselläni on tosi pitkät, paksut, hyväkuntoiset hiukset. Herättävät positiivista huomiota ja miehet ovat aina kehuneet :) Hiukset ovat naisen kruunu. Kyllä lyhythiuksisemmillakin vientiä riittää, ei niillä hiuksilla niin väliä jos on kaunis ja hyvävartaloinen.

Vierailija
17/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni riittää vain oma mieheni.

Vierailija
18/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten? Ja kyllä me osataan hiuksemme hoitaa, jos niin haluamme. Minä en pidä pitkiä hiuksia huomion vuoksi, vain siksi, koska satun pitämään pitkistä hiuksista. Poikaystävälläkin on pitkät hiukset, ollaan melkein tasoissa hiusten suhteen.

Ja oon miettinyt hiusten leikkaamista sellaiseen tosi lyhyeeseen malliin. Johonkin korvien kohdalle. Tai jopa ihan kaljuksi asti. Hui kamala.

t. teini, hiukset olivat 70cm mitä viimeksi mittasin

Vierailija
19/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, onko kaksihaaraisia? En ikinä katso omista hiuksistani, onko niissä kaksihaaraisia. Ja vaikka olisikin, niin mitä sitten? Ei miehet niitä huomaa, jos en minäkään. Minulla on puoliselkään ulottuvat, aika paksut hiukset, tykkään näistä. Pidin pitkään lyhyttä polkkatukkaa, mutta muutama vuosi sitten kyllästyin lyhyeen malliin.

Vierailija
20/29 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se oo hiustyylistä kiinni. Kaikille ei sovi pitkät eikä kaikille lyhyet. Toiset miehet tykkää lyhyestä tukasta ja toiset pitkästä. Itselleni sopii kumpi vain, mutta tykästyin lyhyeen niin paljon etten halua kasvattaa. Jos pituutta kaipaan niin klipsi pidennykset löytyy. Ja miehiä pyörii ympärillä ihan sama onko jatkeet vai oma lyhyt tukka :) Tosin ei kiinnosta kiinnostuuko monikin mies minusta sillä tuo yksi on riittänyt oikein hyvin :)