Miksi ystäväni jauhaa koko ajan rinnoistaan?
Eikä mitään valitusta, kuten naisten kesken joskus on, että valitetaan vartalon ongelmakohdista vaan päinvastoin: kuinka ne ovat niin suuret ja kaikki tuijottaa ja taas sielläkin se ja se tuijotti ja kuinka töissä se ja se tuijotti ja kuinka saa aina varoa kaula-aukon kanssa jne.jne. Eihän siinä mitään, jos joskus, mutta tuntuu, että hänen kanssaan kaikki tiet vievät Roomaan: jokaisen keksustelunaiheen hän saa enennmmin tai myöhemmin kiertymään rintoihinsa.
Siis mikä ihme häntä oikein vaivaa? Olen tosi vaivaantunut, kun onhan se nyt vähän outoa jauhaa kaverin kanssa yli puolet ajasta hänen rinnanympärysmitastaan.
Kommentit (11)
Monen isorintaisen identiteetti kietoutuu isorintaisuuden ympärille. Olen huomannut että rinnat, rintaliivit ja kaikenlainen aiheeseen liittyvä keskustelu on isorintaisille usein tosi iso osa elämää.
Munki ex kaveri puhui aina rinnoista, silareista, haukkui kaikkia, kellä oli b kupin rinnat, lopulta kyllästyin ja lopetin yhteyden siihen
Sano hänelle ettei sinua kiinnosta. Problem solved.
Mielenkiintoista. Itselläni on ihan tavallinen c-kuppi eikä rinnat ole missään suuressa osassa elämässäni, enkä ole tullut ajatelleeksi, että isorintaisella ne rinnat ovat niin iso juttu ja iso osa elämää ja ajatuksia. Luulin hänen olevan niin tottunut niihin, ettei juttua riittäisi niistä joka tapaamiskerralle. ap
Kuinka isot kaverillasi sitten on? Ajattelin vaan, kun itselläni on F-kupit eikä ikinä tule mieleen, että puhuisin noin.
Luulisin, että 80F. Eli ei mitkään jätit, mutta toki kookkaat. Muistaakseni tuo oli se koko. ap
Munki kaveri jakso aina mainostaa ku siit tuntu et rinnat on kasvaneet. Kyseli jopa multa että onko ja sit toinen oli ne "rusketusrajat" mitä esitteli jatkuvasti mitä todellisuudes ei ees ollu
Liian pienenä ja äkäisesti vieroitettu.
Samanlainen (sama?) kaveri mulla.