Auttakaa kokematonta. Halvin matka Kanarialle.
Marraskuussa olisi lähtö, mutta mistä miten saisi halvimman matkan?
Ollaan jonkun verran markusteltu joten ei tarvii olla pakettimatka. Niillä tosin ollaan vain oltu viime vuosina.
Tuttava asuu Kanarialla mutta ei haluta majoittua hänen luokseen. Kyyti kentältä hotelliin saadaan tuttavalta.
Kommentit (4)
Finnmatkoilla on edullisimmat, eikä meillä ole koskaan ollut mitään valittamista. Valmismatka on tosiaan halvempi kuin itse kasattu.
Kohde vaikuttaa hintaan. En tiedä muusta kuin Gran Canariasta, siellä esim. Bahia Feliz on edullisempaa aluetta.
Tjäreborg mainosti just matkoja kanarialle 345. Mille ajankohdalle, sitä en tiedä.
Ehdottomasti valmismatka, kun kerran turistirysään olette matkalla ja halvalla pitää saada. Katso vaikka Rantapallo.fi tai Napsu.fi läpi, sieltä olen ainakin itse löytänyt helposti äkkilähtöjä. Rajaa matkat niin, että jätät pois pelkät lennot ja valitset maista Espanja -> Kanariansaaret (toimii näin ainakin Napsussa).
P.s. Missä päin "Kanariaa" tämä tuttavasi asuu? Gran Canariallako? Kanariansaariin kuuluu seitsemän saarta.
Kanaria on niitä harvoja paikkoja joihin omatoimimatkat ovat kalliimpia kuin paketit. Kyttää äkkäreitä, marraskuussa ei ole lomasesonki koska syyslomat ovat jo loppuneet.