Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mou mou- ei ymmärrä

Vierailija
24.08.2014 |

Lihava (itse blogiin laittamansa läskitursokuvat) kitisevä, homssuinen..en vaan ymmärrä.

Koko ajan viittaa parisuhteen surkeuteen (kuten pinnasänky postauksessa kertoo, että "harvemmin olemme samaa mieltä mistään") tai laittaa instaan miestä haukkuvia/alentavia juttuja.

Niin mitä tää Iina hakee tällä? Miksei eroa jos on niin turha ukko? Vai haaveiliko niin kovasti ydinperhearjesta ja elättäjästä kun opiskelu ja työnteko ei enää maistukaan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:04"]Kuten mitä alentavia? Se että mainitsee että eivät ole samaa mieltä ei nyt mistään kriisistä kerro. En minä ja miehenikään tykätä samoista asioista aina, mutta hyvin meillä menee.

[/quote]

Varmaan tiesi, että pinnasängyn saa lahjaksi niin miksi mies ei olisi voinut investoida kuvauskalustoon.

No esim. Kun supisteli mies vaan istui baarissa. Tai kun ei ollut pinnasänkyyn varaa ja mies osteli omia kalliita ostoksiaan

[/quote]

Vierailija
2/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä lue.

Mikä sinä olet toisen ulkonäköä kommentoimaan?

Paljon on ollut parisuhteesta muitakin tekstejä, mutta sekin että vaihtavat vaipan yhdessä täällä teilattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten mitä alentavia? Se että mainitsee että eivät ole samaa mieltä ei nyt mistään kriisistä kerro. En minä ja miehenikään tykätä samoista asioista aina, mutta hyvin meillä menee.

Vierailija
4/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:04"]Kuten mitä alentavia? Se että mainitsee että eivät ole samaa mieltä ei nyt mistään kriisistä kerro. En minä ja miehenikään tykätä samoista asioista aina, mutta hyvin meillä menee.

[/quote]

No esim. Kun supisteli mies vaan istui baarissa. Tai kun ei ollut pinnasänkyyn varaa ja mies osteli omia kalliita ostoksiaan

Vierailija
5/5 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:04"]Kuten mitä alentavia? Se että mainitsee että eivät ole samaa mieltä ei nyt mistään kriisistä kerro. En minä ja miehenikään tykätä samoista asioista aina, mutta hyvin meillä menee.

[/quote]

[/quote]

Oikein kaksi löysit. Ihan kuin näistä ei saisi sitten valittaa. Joskus voi ukko ärsyttää, mitä sitten.