Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Selviytymisliikunta
24.08.2014 |
Mua kiinnostaisi kehittää treeniohjelmaa tälläiseen survivalismityyppiseen suuntaan. Eli harjoitella juttuja, joista voisi olla epävakaissa olosuhteissa jotain hyötyä. Tekeekö kukaan muu tätä? Entä onko vastaavasta ihan jotain ammattilaisten miettimiä treeniohjelmia? Lajeista olen miettinyt juoksua, kiipeilyä, potkunyrkkeilyä ja ehkä uintia. Mitä muita voisi olla?
Kommentit (3)
Tälläinen. Tälli päin pläsiä. Tällätty tälläiseksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuulostaa toiminnalliselta harjoittelulta...
Alue: Aihe vapaa
Up, jos olisi vielä treenareita paikalla