Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että mieheni on pedofiili

Vierailija
24.08.2014 |

Nuo tälle palstalle ilmestyvät pedokirjoitukset ahdistavat todella. Mitä jos oma, suhteellisen normaalin oloinen mieheni onkin pedofiili? Meni nytkin juuri nukkumaan eri huoneeseen saadakseen nukkua rauhassa, ja saman tien palstalle ilmestyi tuo todella ällö pedoteksti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi peloistasi. Hänellä on oikeus tietää mitä vaimo hänestä oikeasti ajattelee.

Vierailija
2/4 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että "olen tässä miettinyt, mahdatko olla pedofiili "? Sen jälkeen avioliitto varmaan jatkuukin mahtavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyi. Mullekin tuli niistä pedokirjoituksista mieleen että miten ikinä voisin jättää vauvan/pienen lapsen kenenkään miehen kanssa kahdestaan. En nyt lapsettomaksi halua jäädä mutta ihan sairaan ahdistava ajatus. Etenkin kun tiedän kuinka vaikea lapsen on kertoa ahdistelusta, itseäni ahdisteltiin seksuaalisesti 7-11-vuotiaana perheenjäsenen toimesta enkä pystynyt asiasta kertomaan kuin vasta täysi-ikäisenä poikaystävälleni, joka onkin ainoa asiasta tietävä. Mua ällöttää ja kuvottaa tuollaiset miehet. Toivon että noi pedokeskustelut ovat provoja, mutta silti on pieni pelko asiasta..

Vierailija
4/4 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:18"]

Niin että "olen tässä miettinyt, mahdatko olla pedofiili "? Sen jälkeen avioliitto varmaan jatkuukin mahtavasti.

[/quote]Nimenomaan. Kuuluuko senavioliiton sitten mielestäsi jatkua mahtavasti, jos vaimo ajattelee miehensä olevan pedofiili? Ehkä mies haluaisi etsiä naisen, joka ei pelkää hänen olevan pedofiili, ja jakaa elämänsä ja aikansa hänen kanssaan, eikä pedofiileja seinätapettien kuvioissa näkevän nykyisen vaimonsa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi