Mun ainoita kavereitani ovat nämä av-palstalaiset
Eipä ole ketään muuta, kenelle kertoa asioitani ja joilta kysyä neuvoa. Paras ja käytännössä ainoa live-frendini muutti toiselle puolelle maapalloa. :/
Kommentit (7)
So, thank you all. *moiskis ja hali*
Harmi. Liian kaukana minusta. Olisin alkanut sun kaveriksi, jos meillä olisi synkannut. Jonkun tahon pitäisi järjestää kaverittomien kerhoja.
Sama juttu, olen miettinyt sitä itsekin että ei ihme että vietän aikaa täällä, kun ei ole enää juurikaan kavereita, ja nekin vähäiset on kaikki töissä ja on lapsia niin eipä sitä ehdi nähdä. Olen itsekin lakannut yrittämästä pitää yhteyttä kun tarpeeksi monta kertaa on jollain tapaa torjuttu.
Huh! Melko karua.
Joillain toisilla foorumeilla sentään on edes nimimerkit käytössä, mutta täällä ei yhtään tiedä kenen kanssa juttelee. Nimimerkistä sentään näkee, että mitä mieltä sama ihminen on eri asioista.
Some luo illuusion yhteydenpidosta ihmisiin. Minäkin täällä jakamassa ajatuksiani, vaikka taatusti ketään ei kiinnosta eikä voikaan kiinnostaa, kun näitä viestejä ei voi kenellekään henkilöidä.
Tässä just mietin, että tekisi mieli alkaa kirjoittaa blogia -- jospa sitä kautta löytyisi tutumpia juttukavereita? Livenä tekee vähän tiukkaa, kun oon pääosin lasten kanssa kotosalla ja muuta ei oikein pysty eikä kykene just tässä elämäntilanteessani. Mielettömän yksinäinen kyllä olen aikuisseuran osalta. T. Ap