En tunne kierukan lankoja yhtäkkiä ja on raskausoireita!!! APUA!!!
Kommentit (9)
Kiitos. Menkkojen pitäisi alkaa huomenna.
Ap
Voit olla raskaana. :( Mun tuttavalla oli kans kierrukka, ja tuli raskaaksi. Oli sitä ennen kokeillut pillereitä, mutta ne ei sopinut hänelle, niin lääkäri ehdotti kierrukkaa. Piti kyllä lapsen, vaikka ei ollut ajatellut siinä kohtaa lasta hankkia.. Mutta monestihan se tuppaa menemään niin, että lapsi tulee silloin kun sitä ei ole suunnitellut.. Ja sitten kun lapsen haluaisi, niin ei tule juuri silloin.
Mutta rohkeasti vaan lääkäriin, niin on vielä aikaa perua vauvan tulo.. Jos sitä et halua. Ei kannata odotella, pääset helpommalla ja vähemmillä kivuilla mitä aikasemmin teet keskeytyksen, jos siihen päädyt.
Oli miten oli, niin tsemppiä! Toivottavasti on väärähälytys. :)
...Mutta pari testiä kannattaa tehdä varmuuden vuoksi!
Kiitos! En mä keskeytystä voisi tehdä mutta ei olisi yhtään suunniteltu juttu. Pelottaa.
Ap
Kiitos :) Tuo lohdutti :)
Toivottavasti on vain väärä hälytys!
Ap
Itse en ole tuntenut itse kierukan lankoja missään vaiheessa, lääkäri kuitenkin laitoin yhteydessä tarkisti että vekotin on paikoillaan. :) ja usein ne langat kääntyy ajan myötä!
Mullakaan ei tunnu lankoja. Käy tarkistuttamassa silti! Tsemppiä!
En ole mäkään lankoja tuntenut. Pakko vain luottaa, että siellä on.
Menet huomenna kauppaan tai apteekkiin, ostat raskaustestin ja teet sen. (jos siis menkat myöhässä) ja jos olet raskaana,varaat ajan neuvolaan ja tarkistutat onko siellä kohdussa elämää. Ja kannat vastuusi kuin aikuinen.