Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näkeekö henkilö jos katsoo hänen acebook sivuja?

Vierailija
23.08.2014 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:18"]Jos oot kirjautuneena sisään ja katsot jonkun hakemasi ihmisen (julkisia) sivuja, ilmestyt hänen seinälle "Ihmisiä joita saatat tuntea" -osioon. Eli ehdottaa sua kaveriksi. Muuten siellä ehdotetaan automaattisesti niitä, joiden kanssa sulla on yhteisiä kavereita tai joiden julkaisuista olet joskus tykännyt.

[/quote]

Tämä ei ole totta. Mä katselen säännöllisesti ja epäsäännöllisesti monien ihmisten profiileja, eikä fb koskaan ehdota, että ottaisin heidät kaveriksi. Ehdottaa vain kavereiden kavereita tai ihmisiä, joille olet joskus kirjoittanut sähköpostia (sähköpostista jonka olet linkittänyt faceen).

Ei mistään näe, kuka profiilia katselee. Joillekin yritysten/ryhmien sivuille kävijät kuulema saataa tallentua, mutta ei yksityishenkilöiden

Vierailija
2/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:18"]Jos oot kirjautuneena sisään ja katsot jonkun hakemasi ihmisen (julkisia) sivuja, ilmestyt hänen seinälle "Ihmisiä joita saatat tuntea" -osioon. Eli ehdottaa sua kaveriksi. Muuten siellä ehdotetaan automaattisesti niitä, joiden kanssa sulla on yhteisiä kavereita tai joiden julkaisuista olet joskus tykännyt.

[/quote]

Tämä ei ole totta. Mä katselen säännöllisesti ja epäsäännöllisesti monien ihmisten profiileja, eikä fb koskaan ehdota, että ottaisin heidät kaveriksi. Ehdottaa vain kavereiden kavereita tai ihmisiä, joille olet joskus kirjoittanut sähköpostia (sähköpostista jonka olet linkittänyt faceen).

Ei mistään näe, kuka profiilia katselee. Joillekin yritysten/ryhmien sivuille kävijät kuulema saataa tallentua, mutta ei yksityishenkilöiden

[/quote]

Se ehdottaa sinua niille toisille kaveriksi niiden kavereiden seinällä. Niin tuossa viestissäkin sanotaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti mulla on kaikki ex-poikakaverit/säädöt tulleet ehdotusten kärkeen.

Vierailija
4/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:22"]Acesta en tiedä, mutta facebookissa uskon kolmosta, koska mulle on ehdotettu mm. työkaveria, joka ei ole kenenkään kaverin kaveri. Sen on pakko tulla siitä, että ovat käyneet katsomassa profiilia, koska mitään yhteistä ei tiedoissa ole. Ei ole siitä työpaikastakaan mitään mainintaa. 

[/quote]Kaikki kaverisuhteet ei näy kaikille. Jotain yhteistä niissä tiedoissa on pakko olla, tai ehkä olet lähettänyt hänelle sähköpostia?

Vierailija
5/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet kirjautunut aceen samalla spostilla kuin työspostisi, tai osoitekirja on synkronoitu voi ace ehdottaa frendiksi

Vierailija
6/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:22"]Acesta en tiedä, mutta facebookissa uskon kolmosta, koska mulle on ehdotettu mm. työkaveria, joka ei ole kenenkään kaverin kaveri. Sen on pakko tulla siitä, että ovat käyneet katsomassa profiilia, koska mitään yhteistä ei tiedoissa ole. Ei ole siitä työpaikastakaan mitään mainintaa. 

[/quote]Kaikki kaverisuhteet ei näy kaikille. Jotain yhteistä niissä tiedoissa on pakko olla, tai ehkä olet lähettänyt hänelle sähköpostia?

[/quote]

Jäi pois entistä työkaveria, ja itse asiassa kahta samasta työpaikasta. En todellakaan ole facebookissa olemassaoloni aikana ollut missään tekemisissä. K

Vierailija
7/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, tuo sähköposti varmasti yhdistää ainakin minulla joitain eli ehdottaa kavereiksimuita kuin kaverin kavereita tms.:

Olen tehnyt kauppaa huutonetissä ja sama sähköposti sielläkäytössä kuin facebookissa. Ja ehdottaa joskus outoja henkilöitä, jotkaolen sitten tajunnut huutonet ostajiksi tai myyjiksi ja olemme luonnollisesti toisillemme laittaneet sähköpostia....

Vierailija
8/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
9/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot kirjautuneena sisään ja katsot jonkun hakemasi ihmisen (julkisia) sivuja, ilmestyt hänen seinälle "Ihmisiä joita saatat tuntea" -osioon. Eli ehdottaa sua kaveriksi. Muuten siellä ehdotetaan automaattisesti niitä, joiden kanssa sulla on yhteisiä kavereita tai joiden julkaisuista olet joskus tykännyt.

Vierailija
10/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee ja voi tökätä sua aceen.

Vierailija
11/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
12/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acesta en tiedä, mutta facebookissa uskon kolmosta, koska mulle on ehdotettu mm. työkaveria, joka ei ole kenenkään kaverin kaveri. Sen on pakko tulla siitä, että ovat käyneet katsomassa profiilia, koska mitään yhteistä ei tiedoissa ole. Ei ole siitä työpaikastakaan mitään mainintaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä