Av:n tyylitaiturit apua!!
Moni on saanut hyviä vinkkejä joten yritetään itsekin. Ongelma = pukeutuminen.
Etsin itselleni seksikästä asukokonaisuutta treffeille (menen siis "treffeille") avopuolisoni kanssa, suhde ollut takkuinen ja nyt viimein edes yksi ilta ja yö ilman lapsia, yhdessä :) haluaisin näyttää jotenkin seksikkäältä mutta en yli tyrkyllä tavalla. Pukeutumiseni on nyt lähinnä.. No, turha edes siitä puhua.
Olen 166cm ja rinnat ovat kokoa 85C. Vaatekoko on 38, minulla on pitkä keskiruumis mutta suhteellisen lyhyet jalat (tykkään käyttää korkeita korkoja). Koska rintani ovat kumma kyllä kiinteät ja ehkä paras osa minussa, en haluaisi mitään ylilöysää vaatetta - en myöskään makkarankuori asua :( hartiani ovat leveät ja olkapäistäni en pidä yhtään!!
Selailin esim: Elloksen Esprit tuotteita mutta eih.. En vain osaa :( eli jos sieltä löytyisi niin voisin tilalla kokeiluun :)
Olette ihania, kiitos jo etukäteen :)
Kommentit (11)
Karu on totuus, mutta rintaliivien koko on 85C (olen myös leveäselkäinen). Oikeastaan koko yläkroppa on leveä.. Nuo farkut ovat kiva idea :) täytyy varmaan olla jotain joustoa kun jalat ovat (kiitos vaan jalkatreenin) vähän paksummat, eivät läskilöysät mutta lihaksikkaat, esim. reidet. Ihania ideoita tulee, en ole aikaisemmin edes ajatellut noita! :)
Peplum toppi ja slim-mallin farkut, katso sellaisia joissa on push up takaosa, eli huijaa peppua ylöspäin ja pyöreämmäksi. Jalkoihin ballerinat tai avokkaat - ihan kumpi tuntuu mieluisammalta. :)
Nahkahousut jos sulla on varaa + joku laskeutuva yläosa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:38"]
Karu on totuus, mutta rintaliivien koko on 85C (olen myös leveäselkäinen). Oikeastaan koko yläkroppa on leveä.. Nuo farkut ovat kiva idea :) täytyy varmaan olla jotain joustoa kun jalat ovat (kiitos vaan jalkatreenin) vähän paksummat, eivät läskilöysät mutta lihaksikkaat, esim. reidet. Ihania ideoita tulee, en ole aikaisemmin edes ajatellut noita! :)
[/quote]
Tuollainen kellohame runsaine helmoineen tasapainottaa leveitä hartioita. Mulla toimii tosi hyvin, olen myös leveäharteinen (ja isorintainen), lantio taas on kapea verrattuna hartioihin. Saan hämättyä itselleni tiimalasivartalon tuollaisella asulla joka on Dita von Teesellä linkissä. Pillifarkut jotenkin taas korostaa hartioiden leveyttä, toimivat vain tietyn mallisten ja mittaisten, hiukan vartaloa myötäilevien, tunikoiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:53"]
Peplum toppi ja slim-mallin farkut, katso sellaisia joissa on push up takaosa, eli huijaa peppua ylöspäin ja pyöreämmäksi. Jalkoihin ballerinat tai avokkaat - ihan kumpi tuntuu mieluisammalta. :)
[/quote]
Eikä tarvitse olla mitään korjattavaakaan takalistossa, mutta tämän malliset farkut tuovat vaan pepun hyvin esiin, eivätkä litistä pannukakuksi.
Slim farkuista: ovatko kaikki "kohottavia" vai pitäisikö se lukea jotenkin erikseen?
Selailin tuota slim valikoimaa ihan yleisesti ja huomasin että niitä oli ihan pillillä lahkeella ja hivenen leveällä - kumpi parempi kun olen tosiaan reidet ja pohkeet omistava, en siis puutikkujalkainen (rimppakinttu).
Haluaisin ehkä yhdistää johonkin asuun todella korkea korkoiset mustat nilkkurit, siis ei vartta, vaan ihan nilkkurit. Pelkään vaan että taas mennään metsään niin että rytisee :D
T: av joka ennen (vielä 2kk sitten) yhdisti minihameeseen ne korkeakorkoiset nilkkurit ja kamalan tissitopin. Ja joka osaa nykyään jo nauraa asialle :p
Ja nilkkurit eivät siis ole pakolliset, löytyy kyllä korkokengät, saappaat tms. Kaikissa tosin on sitä korkoa :)
Mä yleensä yritän pukeutumisessa pitää ne vastaparit. Pienen yläosan kanssa peittävä alaosa tai toisinpäin. Kireän alaosan kanssa väljempi yläosa tai toisinpäin.
Nilkkurit käy farkkujen kanssa ihan hyvin, mutta laita jotkut tasaväriset tummat farkut.
Voisin lyödä vaikka vetos että sun rintsikoiden kuppikoko on ihan väärä. Ympärysmitta kuulostaa tosi isolta sun vaatekokoon verrattuna. Sori ot.
Ehkä joku hyvin istuva yläosa ja naisellinen hame ja korkkarit? Itse tykkään 50-luvun naisellisesta tyylistä.
http://fashion.makeupandbeauty.com/wp-content/uploads/2013/08/dita-von-tesse-midi-skirt-2.jpg
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:04"]
Voisin lyödä vaikka vetos että sun rintsikoiden kuppikoko on ihan väärä. Ympärysmitta kuulostaa tosi isolta sun vaatekokoon verrattuna. Sori ot.
Ehkä joku hyvin istuva yläosa ja naisellinen hame ja korkkarit? Itse tykkään 50-luvun naisellisesta tyylistä.
http://fashion.makeupandbeauty.com/wp-content/uploads/2013/08/dita-von-tesse-midi-skirt-2.jpg
[/quote]
vetos=vetoa. Sorry typo.
Mustat/tummansininiset skinny farkut, löysä silkkipusero (tms kiiltävä) joka housujen sisään, korkkarit tai korkkaririnilkkurit.