Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Av:sta vierottautuminen

Vierailija
23.08.2014 |

Miten ihmeessä tästä av:sta pääsee eroon?! Joka kerta, kun käyn täällä, päätän etten enää tänne tule. Vaikka täällä on muutamia mukavia, hyvin käyttäytyviä ja asiallisia ihmisiä, hukkuvat he kaiken tämän av:n peruskauran (-paskan...) joukkoon. Peruskauran ollessa provoilua, toisten todella törkeetä ja aggressiivista haukkumista viis veisaten tunteista tai asiallisesta netiketistä, tahallaan väärien ohjeiden tai neuvojen antamista... You name it, av has it. Aina kun käyn täällä, tulen

a) surulliseksi ja/tai suuttuneeksi tästä törkyviidakosta

b) mietin, mitä meni vikaan ihmiskunnan kehityksessä

ja/tai

c) mietin, että ihmiskunnalla on tuho edessä ihmisten perusluonteen ja käytöksen ollessa tätä luokkaa kuin täällä

Ja silti, piru vieten, aina tänne pitää tulla! Tämäkin aloitus takaa, etten täältä hetkeen poistu. Mutta haluaisin ainakin kuvitella voivani poistua täältä pysyvästi koskaan palaamatta ja kuvitella, että maailma ei ole niin törkyinen ja paskamainen paikka, mitä av osaa olla. Tietysti keltään täältä huono kysyä neuvoa, koska ettehän tekään ole poistuneet palaamatta, mutta onko edes mitään neuvoja? Saako iPadista eston jollekin tietylle sivulle?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoja saa ainakin nettiselaimista. Oon samoilla linjoilla. Tosin av on opettanut olemaan provosoitumatta enää yhtään mistään.

Vierailija
2/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon aikaa jäisi muuhunkin jos tämän saitin hylkäisi..pakko laittaa estolistalle varmaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tiedän tuon tunteen! Olisin onnellisempi jos en lukisi kaikkia näitä karmaisevia elämänkohtaloita, pedofiilijuttuja, itsensäpaljastajatunnustuksia ja käsittämättömiä parisuhdekokemuksia JA netin anonymiteetin turvin kirjoitettuja kuvottavia kommentteja. Välillä tulee jopa päiväkausiksi paha mieli, tieto tosiaan lisää tuskaa... Mikä ihmisiä vaivaa?!

Päivä kerrallaan vain poissa täältä. Voisi ehkä löytää jonkun asiallisemman foorumin tän tilalle?

Vierailija
4/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä avaa provo aloituksia, aika hyvin voi päätellä pelkästä aloituksesta mitä ketju sisältää. Jos tiedät että ketju sisältää jotain sinulle sopimatonta älä avaa. Itse olin alkuun tidella järkyttynyt , mutta nykyään en avaa tai varsinkaan aloita mitää keskustelua jos en ole valmis ottamaan paskaa niskaan, toisaalta seison mielipiteideni takana enkä välitä jos joku on väärässä ja tietämätön. Päätä itsellesi vaikka vain yksi tietty aika jolloin saat kätdä täällä, esim. Vain aamukahvia juodessa...

Vierailija
5/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä huomasin tänään selaavani palstaa kun kävin vessassa ja toisen kerran kun odotin bussia. Aina ennen olen selannut koneelta ja joskus kotona tai töissä puhelimella. Miten oon vajonnut näin alas kun päivittelen palstaa välillä yön pikkutunneilla, vessassa ja bussia odottaessa?! :(

Vierailija
6/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:24"]

Älä avaa provo aloituksia, aika hyvin voi päätellä pelkästä aloituksesta mitä ketju sisältää. [/quote]

Kun se olisikin vain ne provoaloitukset, mutta se sama paska leviää joka ketjuun, oli sitten kuinka asiallinen alkujaan.

Joku tuossa ylhäällä sanoikin, että pitää tiukasti oman päänsä, jos tietää olevansa oikeassa. Näinhän se pitää ollakin, mutta itse tieteellisen koulutuksen saaneena jään monesti kaipaamaan jotakin todistetta asiaan, nk. lähdeviitettä. Ainahan sitä voi uskoa kiven kovaan vaikka siihen, että kuu on juustosta ja jankata kyllästymiseen asti aiheesta, mutta jotain tukea ajatukselleen olisi suotavaa tarjota. Kaikki aiheet kun eivät ole kaikille tuttuja ja myönnän, että olen joskus ollut itse väärässä (todellakin :))vaikka luulin oikeasti tietäväni miten asia on. Ehkä siinä on se perusvirhe, että täältä etsii jotakin tasokkaampaa keskustelua ja tulee järkyttyneeksi, kun saa lukea "painu vit*n läski aivoton ämmä kotiis kasvamaan, kun et ole mun kanssa samaa mieltä"-tasoa olevaa kommentointia...

Pöytäkoneesta tietäsin mistä saa sivueston päälle, mut harvoin sitä tulee käytettyä, kun tää Ipad on niin näppärä. Vähän liiankin näppärä siis. Mutta ihanaa, en siis ole yksin tuskailujeni kanssa :) Yritetään mennä päivä kerrallaan vierottautumisessa!

Vierailija
7/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi löytää joku vieroitus foorumi. Samoin tunnen kuin tekin ja silti palaa kuin oksennukselle.

Vierailija
8/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta geishakuulat ja treenaa niillä. Pian huomaat saaneesi elämääsi uutta sisältöä. Mieskin kiittelee.

Vierailija
9/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä ajattelin pitää 10 päivän nettipaaston. Erityisesti fb ja av ovat mustalla listalla. Mitähän kaikkea sitä tosiaan saisi elämässään aikaiseksi, jos ei istuisi tässä selaamassa näitä ketjuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä