Pitäisikö hampaita valkaista?
Kommentit (7)
Olen 30 v. Valkaisin keltaiset hampaani kolme vuotta sitten kun lopetin tupakan polton. Nosti hurjasti mielialaa ja vieläkin voin katsoa hampaitani ja olla tyytyväinen tulokseen. Voi hymyllä vapaasti häpeilemättä :) ja hampaat on luonnolliset, niitä kirkkaan valkoisia ei saa edes valkaisulla vaan silloin pitää laittaa laminaatit ja se mielestäni turhaa hommaa jos itse hammas on muodotaan miellyttävä ja hyvä.
Olen valkaissut netistä tilattavilla liuskoilla ja tulos on ollut todella hyvä, kaikki muut hampaat ovat vaalentuneet, mutta etuhampaat eivät. .En tiedä mikä kahdessa etuhampaassa on vikana, kun ne vaan eivät vaalene. Onko jollain tietoa asiasta? Hammaskiveä tms.?
Ei kannata, hammaskiille joutuu koetukselle ja jos usein valkaisee, hammasluu haurastuu.
En kyllä itse uskaltaisi valkaista hampaitani. En tiedä miksi. :')
Minä valkaisin niin että hammaslääkärissä poistettiin ensin hammaskivi, tehtiin muotit suuhun, maksoi muistaakseni joku 300e sitten sain kotiin valkaisuaineet, pursotin muotteihin ja laitoin suuhun muutaman kuukauden ajan, valkaisusta tosiaan nyt 3 vuotta ja hampaat edelleen vaaleat, reikiä tai muutakaan vahinkoa ei ole tullut. Olen tyytyväinen..
Mä ainakin aioin oon ihan kypsä mun keltaisiin hampaisiin