Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat törkeitä rumia miehiä kohtaan?

Vierailija
23.08.2014 |

Ootte naiset nii. Kylmiä otuksia ettekä tunne yhteen sääliä miten raskasta mulla elämä on.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ruma mies?

Vierailija
2/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen ystävällinen jopa Hannibal Lecteriä kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdet standardit kukoistavat... naisille ei saa olla ilkeä mutta naiset saavat olla törkeän ilkeitä miehille jos ei satu olemaan parasta a luokkaa 

Vierailija
4/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat koko ajan törkeämpiä ja törkeydessään julmempia, se on totta.

Vierailija
5/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko ite pariutua sellaisen ihmisen kanssa joka on vastenmielisen kuvottava?

Vierailija
6/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rumat naisethan eivät koskaan saa tylytystä. Vai?

Vierailija
7/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää liika kiltteys, se on hyvinkin vastenmielistä. Miehellä pitää olla luonnetta, mutta silti voi olla kiltti. Toiset miehet tulee lässyttämään päin naamaa niin, että siirappi valuu suupielistä. Todellinen turn off. Sen sijaan rumakin mies voi olla mielenkiintoinen ja seksikäs.

Vierailija
8/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin ilkeitä kuin miehet ovat rumia naisia kohtaan. Vai ovatko? Miehistä koettua: Julkisilla paikoilla huudetaan hyi helvettiä, tönitään, syljetään ja jopa lyödään. 

T. ruman (ja hvtin mukavan) naisen seurassa paljon viihtyvä tavis, jonka on välillä jopa vaikea uskoa näkemäänsä

Vierailija
9/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:43"]

Niin rumat naisethan eivät koskaan saa tylytystä. Vai?

[/quote]Eli naiset kostavat toisten naisten kokeman huonon kohtelun rumille miehille. Sitäkö yrität sanoa? Vai mikä oikeastaan on kommenttisi pointti, ja miten se liittyy ap:n kysymykseen?

Vierailija
10/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jotkut naiset on ulkonäkökriittisiä horo kullankaivajia.

Vierailija
11/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ulkonäön pitäisi määrittää se miten ihmistä kohtelee? Mukava/ ystävällinen voi olla kaikille. 

Vierailija
12/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:45"]

Ihan niin ilkeitä kuin miehet ovat rumia naisia kohtaan. Vai ovatko? Miehistä koettua: Julkisilla paikoilla huudetaan hyi helvettiä, tönitään, syljetään ja jopa lyödään.

[/quote]

No joo, ihan varmasti. :D Joku yksittäinen puliukko varmaan tehnyt jotain tuollaista, mutta se käyttäytyy tuolla tavalla ihan kaikkia kohtaan.

Vierailija
13/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:32"]

Ootte naiset nii. Kylmiä otuksia ettekä tunne yhteen sääliä miten raskasta mulla elämä on.

[/quote] Osa miehistä hakee äitiä, joka säälii ja hoivaa marisevaa ja vinkuvaa miestä ja sitten haukkuu naisia, jotka eivät äidiksi ryhdy. Aivan kuin olisi joku naiselle kuuluva asia hoivata saamattomia vätyksiä.

Vierailija
14/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä rumaksi miellettyjä ihmisiä (jotka eivät vastaa ns. kauneusstandardeja) kohdellaan huonosti - sukupuolesta riippumatta. Miehet tekevät vielä niin, että ensin ottavat henkisesti turpaan joltain ns. kauniina pitämältään naiselta, mutta pettymyksen ja raivon kohdistavat rumiin naisiin, jotka ovat siis täysin syyttömiä miehen rakkauspulmiin. Kiitti v*tusti! Kiva olla sylkykuppina.  t.ruma nainen

Vierailija
15/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:41"]Haluaisitko ite pariutua sellaisen ihmisen kanssa joka on vastenmielisen kuvottava?

[/quote]

Kaipa muitakin vaihtoehtoja on kuin pariutua tai haistattaa vittua.

Vierailija
16/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä todistanut tapausta, jossa nainen vittuilisi miehelle tämän ulkonäöstä. Sen sijaan olen nähnyt montakin kertaa, kuinka ihan ventovieraat mieheet huutelevat tai virnuilevat jollekin naislle, että "olet susiruma" tai "mitä lauta" tai jotain muuta vastaavaa. Ja todellakaan ei kyse ole mistään puliukkojen huutelusta, vaan ihan selvin päin liikkuvista miehistä, yleensä joukolla liikkuvista, koska miehet haluavat tuota kautta reteillä toisilleen.

Naiset eivät pitäisi tuollaista huutelua hienona, vaan nolona.

Joten miten ne naiset niin kuin käytännössä ovat ilkeitä rumille miehille, kerrohan ap. Eivät jaa auliisti pillua kaikille halukkaaksi ilmoittautuville, sekö se nyt sitten muka on ilkeyttä?

Vierailija
17/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:12"]

Enpä ole ikinä todistanut tapausta, jossa nainen vittuilisi miehelle tämän ulkonäöstä. Sen sijaan olen nähnyt montakin kertaa, kuinka ihan ventovieraat mieheet huutelevat tai virnuilevat jollekin naislle, että "olet susiruma" tai "mitä lauta" tai jotain muuta vastaavaa. Ja todellakaan ei kyse ole mistään puliukkojen huutelusta, vaan ihan selvin päin liikkuvista miehistä, yleensä joukolla liikkuvista, koska miehet haluavat tuota kautta reteillä toisilleen.

[/quote]

Mites se syljeskely ja lyöminen? Tuollaisen typerän huutelun nyt voinkin uskoa joiltain elämänkoululaisilta.

Vierailija
18/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä naisten kommenteista: olen tupakalla, ohi mnee naisten lauma: "miten sä voi ton näkösenä lähtee ihmisten ilmoille?" baarissa nainen sanoo jotain, kysyn, että mitä, nainen vastaa "en mä sulle puhunut vaan sun hyvännäöiselle kaverille". baarissa: "sun veli on sentään hyvännäköinen." haen naista tanssimaan: "painu vittuun, hobitti" ja koko pöytä nauraa. keikan jälkeen narikassa sanon vieressä jonottavalle naiselle, että olipa hyvä keikk, nainen sanoo: "kato nyt ittees ja oo hiljaa". Onhan näitä.

Vierailija
19/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon kyllä peruskohtelias kaikkia kohtaan, mutta jos ei ymmärrä lähteä pois vaikka kohteliaasti sanoisi ettei kiinnosta niin osaan kyllä sanoa rumasti.

Vierailija
20/24 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:20"]Esimerkkejä naisten kommenteista: olen tupakalla, ohi mnee naisten lauma: "miten sä voi ton näkösenä lähtee ihmisten ilmoille?" baarissa nainen sanoo jotain, kysyn, että mitä, nainen vastaa "en mä sulle puhunut vaan sun hyvännäöiselle kaverille". baarissa: "sun veli on sentään hyvännäköinen." haen naista tanssimaan: "painu vittuun, hobitti" ja koko pöytä nauraa. keikan jälkeen narikassa sanon vieressä jonottavalle naiselle, että olipa hyvä keikk, nainen sanoo: "kato nyt ittees ja oo hiljaa". Onhan näitä.

[/quote]

Mä olen se paremmannäköinen kaveri, eikä minustakaan hyvältä tunnu, kun naiset vittuilevat kaverilleni juuri kuvaamallasi tavalla. Sellainen nainen ei saa kyllä minkäänlaista kunnioitusta minulta, eikä sellaisissa emakoissa ole mitään kaunista tai kiinnostavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme