Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käskystä voi rentoutua?

Vierailija
23.08.2014 |

Minulle on monesti sanottu, että rentoudu, esim gynegologi ja kun on otettu verikoetta. Miten noissa tilanteissa voi muka alkaa rentoutua? Osaako joku rentoutua käskystä? Tuo käskytys saa mut vaan entistä hermostuneemmaksi ja jännittyyn.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa tarkooitetaan, että rentouta ne lihakset. Ei mitään sun mielialaan liittyvää. Tahdonalaidta lihasten rentouttaminen on helppoa, jos n yt ylipäätään tietää, mitä lihaksia sielläpäin kehoa on. Mielialan rentouttamisenkin voi opetella.

Vierailija
2/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkaa itsesi kotona rentoon tilaan, kyllä onnistuu lääkärissäkin.  Ei se kivaa ole mutta ajattele että kohta pääsee pois.

Aika paljon iän mukana lievittyneet nämä paniikit sairaaloihin.

Vierailija
4/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti että mua muuten ärsyttää kun sanotaan että rentoudu! Siis esimerkiks ymmärrän kyllä joltain gyneltä tms. tollasen kommentin, koska mä en ainaan välttämättä ees tajua että jännitän lihaksia. Siinä sitten havahtuu ja rentoutuu hieman.

Mutta siinä vaiheessa mulla kiehuu, kun kerron vaikka jostain asiasta joka mua sillä hetkellä stressaa. Ja sit ollaan ihan "ota ihan lunkisti, älä hei stressaa". No jos voisin olla stressaamatta niin en varmaan stressais. Tai jos mulla on paniikkikohtaus ja sanotaan että rauhotu. No vittu arvaa rauhottuisinko jos pystyisin!

Vierailija
5/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelemalla rentouttamista ihan tietoisesti. Jos sun ongelma on useinkin se, että jäkität, suosittelen hathajoogaa, siinä oppii rentoutumista. Yksinkertaisimmillaan rentouttaminen on sitä, että hengittää ulos, ja antaa jonkun tietyn paikan rentoutua. Kokeile!

(Kun on harrastanut joogaa on/ff vuosikaudet, tuntuu tosi omituiselta, että joskus ei osannut rentouttaa itseään!)

Vierailija
6/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jännittäjä. jos mulle huomautetaan että koitas nyt rentoutua, mua jännittää vielä vaan enemmän kun tajuun toisen huomanneen sen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi