Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus Cheekistä

Vierailija
23.08.2014 |

Suomen kansa on saanut näköisensä idolin: mielikuvituksettoman pahvihahmon, jota ei kiinnosta mikään muu kuin oma napa; artistin joka laulaa ryyppäämisestä, rahasta, itsestään ja omasta ylivertaisuudestaan, siitä ettei yhteiskunnalliset asiat kiinnosta ja siitä, kuinka "ämmät" ovat kaikki horoja ja "sonnit" sankareita.

Eikö tämän luulisi olevan täydellinen sankari AV-palstan lukijoille?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuspoppia kokoomussuomalaisille.

Vierailija
2/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbi diggaa. Se kertoo kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten lähdetälle av-totuudelle?

Vierailija
4/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei ole edes yrittänyt. Kateus kurkkii nurkan takaa.

Vierailija
5/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittänyt mitä?

Vierailija
6/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Cheek myös sinun suosikkisi ja sankarisi, av:n lukijana?

Vierailija
7/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa... Kateelliset palstalla taas:). Mua ei kiinnosta Cheek, asun stadikan vieressä, ihan ok kuunnella ilmaiseksi.

Antakaa pojan nyt tehdä tiliä. mun mielestä hienoa, että edes joku Suomessa tekee Jotain, muutakin kuin kiukuttelee ja kadehtii.

Minusta ihan mukavan oloinen ja fiksu mies. Levyjä en kyllä ostaisi. Mutta pitäisikö kaikkien vain itkeä saunan takana köysi valmiina???

Vierailija
8/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:20"]Hahaa... Kateelliset palstalla taas:). Mua ei kiinnosta Cheek, asun stadikan vieressä, ihan ok kuunnella ilmaiseksi.

Antakaa pojan nyt tehdä tiliä. mun mielestä hienoa, että edes joku Suomessa tekee Jotain, muutakin kuin kiukuttelee ja kadehtii.

Minusta ihan mukavan oloinen ja fiksu mies. Levyjä en kyllä ostaisi. Mutta pitäisikö kaikkien vain itkeä saunan takana köysi valmiina???

[/quote]

Kokoomuspaska luulee tietenkin, että on väistämättä kateutta, jos ei voi sietää rumaa, epä-älyllistä massahysteriailmiötä, ja tämä kertoo kokoomuspaskasta kaiken tarvittavan.

Vierailija
9/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuspaska-sanan käyttäminen kertoo käyttäjästään kaiken tarvittavan.

Vierailija
10/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tykätä, mutta pakkoko sitä on sitten olla sorkkimassa. Jätä väliin, jos et tykkää. Cheek on ihan hyvä malli tämän maan velliperseille. Pitää yrittää, jos haluaa jotain saavuttaa.

Vierailija
11/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:46"]Ei tarvitse tykätä, mutta pakkoko sitä on sitten olla sorkkimassa. Jätä väliin, jos et tykkää. Cheek on ihan hyvä malli tämän maan velliperseille. Pitää yrittää, jos haluaa jotain saavuttaa.

[/quote]

Sun mielestäsi hyvä roolimalli pitää naisia horoina?

Vierailija
12/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:20"]Hahaa... Kateelliset palstalla taas:). Mua ei kiinnosta Cheek, asun stadikan vieressä, ihan ok kuunnella ilmaiseksi.

[/quote]

Kertoisitko, pieni ystäväni, miksi olisin kateellinen Tiihoselle?

En ole muusikko, joten hänen musiikillinen menestyksensä on minulle samantekevää. En voi kadehtia menestystä alalla, joka ei kiinnosta minua.

Jos olisinkin muusikko, varmasti olisin kateellinen siitä, että hän tienaa musiikillaan niin paljon rahaa, mutta samaan aikaan häpeäisin silmät päästäni, jos ihan oikeasti joutuisin esittämään niin huonoa, lahjatonta musiikkia mylviville, arvostelukyvyttömille junteille.

Kadehtisinko häntä julkisuuden vuoksi? En ymmärrä, miksi pitäisi. En missään nimessä haluaisi olla kuuluisa. Kuuluisuudesta on vain yksi hyöty: raha. Mutta kääntöpuolet, kuten yksityisyyden menetys, olisivat aivan liian hirveät.

Jäljelle jää siis se mahdollisuus, että kadehtisin häntä hänen rahojensa vuoksi. En kuitenkaan tunne minkäänlaista antipatiaa vaikkapa Carlos Slimiä, Bill Gatesia, Tom Hanksia, Sofi Oksasta tai Madonnaa kohtaan.

Joten vielä uudelleen: mistä syystä kadehtisin Jare Tiihosta?

Vierailija
13/22 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:41"]

[/quote]

Kokoomuspaska luulee tietenkin, että on väistämättä kateutta, jos ei voi sietää rumaa, epä-älyllistä massahysteriailmiötä, ja tämä kertoo kokoomuspaskasta kaiken tarvittavan.

[/quote]

Kateutesi ja katkeruutesi ovat mannaa sielulleni.

Kärsi, vihervasemmistolainen, kärsi!

Minäpä laitan Cheekiä soimaan.

[/quote]

Mene sinä poraamaan itseäsi perseeseen iskuporakoneella, säälittävä natsi.

Vierailija
14/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:41"]

[/quote]

[/quote]

Kateutesi ja katkeruutesi ovat mannaa sielulleni.

Kärsi, vihervasemmistolainen, kärsi!

Minäpä laitan Cheekiä soimaan.

Vierailija
15/22 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti jossain Cheek liitetty kokoomukseen? Se on Lahest, Lahes ollaan demareita.

Onko Cheek homo? Mietin vaan... En muista et kun sitä teininä joskus näin et sil olis ikinä ollu tyttöä... Veljellään kyllä ja tarjokkaita olis ollu.

Mitenhän paljon se tienaa itse noista konserteista? Lipputulot on noin 3,7milj. ja keikan kasaaminen maksaa noin 400 000€. Sitten päälle muitten artistien palkkiot, levy-yhtiön osuus niin jäiskö Cheekille verojen jälkeen 1,5milj. Kyllä sillä pari vuotta maailmaa kiertelee...

Vierailija
16/22 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paljonko ne liput maksoivat? Jos on 3,7 miljoonan lipputulot ja paikalla oli 40 000 ihmistä, se tekee yhden lipun keskimääräiseksi hinnaksi yli 90 €. Hahaha, oikeastiko jengi maksoi noin paljon, tuohan on ryöstöä :D Kai se Keekki on joidenkin mielestä vaan niiiiiiiin ihana.

Vierailija
17/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa tää kyseisen artistin hypetys, etenkin toisten artistien/ muusikoiden osalta. Selväähän se nyt on, että Cheekin kanssa halutaan featata ja duetoida, kun kyseessä massi/hynä/eurot. "Taotaan kun rauta on kuumaa". Kuinka moni nykyään edes muistais Jonne Aaronin olemassaoloa, jos ei olis näitä Cheek kytköksiä?

(Ja joo, en ole Cheek fani, -vaihdan kanavaa kun hänen musiikkinsa soi.)

Vierailija
18/22 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek ostaa rahoillaan kuitenkin uuden öky-auton.

Vierailija
19/22 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 03:40"]

Siis paljonko ne liput maksoivat? Jos on 3,7 miljoonan lipputulot ja paikalla oli 40 000 ihmistä, se tekee yhden lipun keskimääräiseksi hinnaksi yli 90 €. Hahaha, oikeastiko jengi maksoi noin paljon, tuohan on ryöstöä :D Kai se Keekki on joidenkin mielestä vaan niiiiiiiin ihana.

[/quote]

keikkoja oli kaksi eli lippuja myytiin reilut 80000 kappaletta, halvimmat taisi olla 30-40 euroa.

Vierailija
20/22 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jare - selkeä wt-nimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi