Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naiset lopettakaa mun ahdistelu!!!

Vierailija
23.08.2014 |

Okei, mä tiedän olevani helvetin komea, mutta ei jokaisen tuntemattoman naisen tarvii silmäillä mua, ku ollaan esim kaupassa! Se että oon helvetin komea ei tarkota, että mun täytyis tuntea oloni jotenkin epämukavaksi julkisilla paikoilla. Lopettakaa se tiirailu, ette te muutenkaa saa mua! 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule samanlaista on hyvännäköisen naisen elämä, helvetin ahdistavaa! Olet itsekin varmaan tiiraillut kauniita naisia, joten syyllistyt samaan itsekin.

Vierailija
2/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista on myös tavallisennäköisen naisen elämä :) Vanhat ukot ja spurgut tuijottavat ja tekevät rivoja ehdotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL :-) 

Vierailija
4/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa, mutta ei koskea? Ei kai vilkaisut sinua tapa.

Vierailija
5/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä itse katso naisia "mä haluun sut" - katseella niin kukaan ei kattele suhun päinkään. Ja jos joku esim. kaupassa katsoo, niin hymyilet vain ystävällisesti takaisin. Ei ne naiset sua kuitenkaan sen enempää kaupassa lähesty.

Vierailija
6/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vaan. Onko joku sanonu sua hyvännäköseks,no munan puutteessa joillekin kelpaa vähän heikompikin aines...

Vierailija
7/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä, mua, oon, mun, mua! Ketään kiinosta tuollainen minäkeskeinen pelle.

Vierailija
8/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:52"]

Kuvittelet vaan. Onko joku sanonu sua hyvännäköseks,no munan puutteessa joillekin kelpaa vähän heikompikin aines...

[/quote]

Ei mulle olla suoraan sanottu et oon hyvän näkönen mut tiiän s3n

Vierailija
9/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät harhoissa.

Vierailija
10/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:59"]

Elät harhoissa.

[/quote]

En oon komistus

Vierailija
11/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas koen naisena jo aivan älyttömäksi, että kaupassa miehet tulee tuijottamaan mua ja jos oon kadulla vaikka juttelemassa niin selkäni takana tuijotetaan ja ohi kulkiessa katsovat päästä varpaisiin (sen nään heijastuksena ikkunalasista). Toisaalta imartelevaa, mutta aika hemmetin ahdistavaa. Mutta kaipa tässä on hyvätkin puolensa kun on monessa asiassa huomioitu niin ei jää ainakaan viimeiseksi. Onneksi kukaan ei käy käsiksi.

Vierailija
12/12 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät, että muut tiirailee sua? Jos keskittyisit vain kaupan tuotteiden tutkimiseen, niin et tietäisi noin tarkkaan missä ihmisten katseet viipyilee.