Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotku naiset ois halunnu nähä uimarin vehkeet kunnolla.

Vierailija
23.08.2014 |

Vähänkö mua miehenä kiihottaa naisten aktiivisuus ja rivo käytös. Jotenkin härnää palleja ja synnyttää seksuaalista ärsykettä.

Housut pois ja naiset katsomaan. Miehet pitää myös valaista kunnolla, jotta naiset varmasti näkevät kaiken haluamansa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

killuttimet esiin

Vierailija
2/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lähti sykäyksin nousuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Mä olisin halunnu nähdä sen uimarin vilautuksen ja etsinkin sitä netistä, mutta ei löytynyt. Ihan epää, että jos miehellä vilahtaa, sitä ei löydy mistään. Mutta jos jollain julkkisnaisella vilahtaa, niin johan on googlessa 50 kuvaa... Eikä mua kiinnosta paljastelu, vaan sellainen vahinko on jotenkin kiihottavampi.

Nainen

Vierailija
4/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiihottaa ehkä ajatus siitä, mutta ei oikeasti itse näky. Naiset ovat aika naurettavia. 

Vierailija
5/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:38"]Noh. Mä olisin halunnu nähdä sen uimarin vilautuksen ja etsinkin sitä netistä, mutta ei löytynyt. Ihan epää, että jos miehellä vilahtaa, sitä ei löydy mistään. Mutta jos jollain julkkisnaisella vilahtaa, niin johan on googlessa 50 kuvaa... Eikä mua kiinnosta paljastelu, vaan sellainen vahinko on jotenkin kiihottavampi.

Nainen

[/quote]

Oma mies on kilpauimari ja oon ollu onnekas pariin kertaan ;)

Vierailija
6/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:38"]

Noh. Mä olisin halunnu nähdä sen uimarin vilautuksen ja etsinkin sitä netistä, mutta ei löytynyt. Ihan epää, että jos miehellä vilahtaa, sitä ei löydy mistään. Mutta jos jollain julkkisnaisella vilahtaa, niin johan on googlessa 50 kuvaa... Eikä mua kiinnosta paljastelu, vaan sellainen vahinko on jotenkin kiihottavampi.

Nainen

[/quote]

Niin silleen ettei olis halunnut ja ei ollut tarkoitus näyttää. Yllätyspaljastus. Olitko muuten mehuissasi kun etsit pippelinkuvaa netistä?

Vierailija
7/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannatan tätä ajatusta, että miehiltä riisuttaisiin housut hellästi pois, ja katseltaisiin. <3 Ei tietenkään väkisin, vaan hellästi suostutellen. ;)

Vierailija
8/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset alko mehuissaan pyytelee uimarilta alastokuvia. Vähän olis makeeta olla toi uimari.

Kutsuisin kaikki halukkaat naiset kotiini. Musat soimaan ja uimahousut nilkkoihin ja naiset vehjettä tarkastelemaan.

Vierailija
9/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:43"]

Joo, kannatan tätä ajatusta, että miehiltä riisuttaisiin housut hellästi pois, ja katseltaisiin. <3 Ei tietenkään väkisin, vaan hellästi suostutellen. ;)

[/quote]

Niin silleen.. näytä se. Näytä se. Oon mä niitä ennnekin nähnyt. Ensin härnätään kurkkimalla kalsareihin. 

Fetissi on cfnm(clothed female naked male) ja aika kiihottavaa hommaa.

Vierailija
10/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:40"]

Naisia kiihottaa ehkä ajatus siitä, mutta ei oikeasti itse näky. Naiset ovat aika naurettavia. 

[/quote]

Äitis kans kun sut väänsi.

Vierailija
11/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervettä uteliaisuutta sanon minä. Itsepähän mainosti mulkkunsa vilautusta ja perseensä suurta kokoa samalla.

Vierailija
12/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielest kun nainen vetää kalsarit nopeasti alas mieheltä (joka ei muka halua/uskalla näyttää) tosi makee tilanne

Vierailija
13/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai. Ja sitten kloppi peiton alle kädelle ettei äiti näe.

Vierailija
14/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:14"]

Aijai. Ja sitten kloppi peiton alle kädelle ettei äiti näe.

[/quote]

Ai ai ai kalsarit sekunissa nilkoissa. kiimaisien naiset vetäminnä. Lähti kyllä  nousuun tatti 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme