Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo näppy alapäässä - sukupuolitauti?

Vierailija
23.08.2014 |

En juurikaan tutki alapäätäni, joten en tiedä kauanko tämä näppy on siellä ollut. Kyseessä on juuri emättimen suuaukon yläpuolella oleva muutaman millin levyinen näppy, joka on ympäröivän ihon värinen, tuntuu sormiin hiukan kovalta ja myös hiukan kipeältä kun sitä kovin näprää. Muuten se ei tunnu eikä aiheuta kipua. Se on melko ulkoneva, eli siis ei mikään muhkura ihon alla. Näppy ei näytä mitenkään ärtyneeltä tai muutenkaan "epänormaalilta", muuten kuin siten että en tiedä kuuluuko tuollaisia olla.

Sukupuolitauti on teoriassa mahdollinen, mutta epätodennäköinen. Etsin kuvia esim. herpeksestä ja kondyloomasta, ja tuo minun näppyni ei kyllä näytä yhtään samalta, mutta ehkä nuo kuvat ovat pahoista tapauksista?

En tiedä näistä asioista juuri mitään, mutta tietäisittekö te ovatko tuollaiset kovan tuntuiset näppylät mahdollisesti ihan normaaleja? Mikään tulehtunut talirauhanen ym. se ei näytä olevan, eli selkeästi se ei ole vain finni. Voiko sukupuolitaudin aiheuttama syylä tai muu näppylä näyttää periaatteessa ihan viattomalta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:15"]

Mulle ilmesty kans ihan pieni väritön näppy aukolle. Ajattelin ensin että varmaan vaan talirauhanen mutta onneksi kävin testaamassa. Kondyloomahan se oli.

Noi kuvat googlessa on varmaan 80-90 luvulla otettuja, gyne sanoi ettei ikinä ole nähnyt sellaisia kukkakaalipilluja. Mulla tuli muutama pikku näppy lisään, ne lähti parissa kuukaudessa ja nyt ei oo ollut pitkään aikaan mitään eli en enää itse voi tartuttaa.

[/quote]

Ovatko nuo kondyloomanäpyt kovia?

Vierailija
2/4 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ilmesty kans ihan pieni väritön näppy aukolle. Ajattelin ensin että varmaan vaan talirauhanen mutta onneksi kävin testaamassa. Kondyloomahan se oli.

Noi kuvat googlessa on varmaan 80-90 luvulla otettuja, gyne sanoi ettei ikinä ole nähnyt sellaisia kukkakaalipilluja. Mulla tuli muutama pikku näppy lisään, ne lähti parissa kuukaudessa ja nyt ei oo ollut pitkään aikaan mitään eli en enää itse voi tartuttaa.

Vierailija
4/4 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:15"]

[/quote]

voihan kondyloomaa tartuttaa vaikkei näppylöitä olisikaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme