Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rukouspyyntö uskovaisille

Vierailija
23.08.2014 |

Voisitteko muistaa rukouksessa ihmistä, jonka kanssa oli tässä vähän vaikeuksia, mutta tilanne on rauhoittumassa koko ajan ja pahin stressi on ohi. Rukoillaan, että asia kääntyy hyväksi ja että tämä ihminen ei jaksaisi enää olla minulle vihainen vaan meidän välille tulisi rauha ja kaikki viha sammuisi, hän tulisi uskoon ja hän ottas minuun yhteyttä ja meistä tulisi ystäviä ja meillä olisi uskovien yhteys keskenämme silloin kun hän uskoon tulee. Kiitos muistamisesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan rukouksin! Siunausta.

Vierailija
2/5 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoiltu <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat uskovaisella vissiin kristittyä? Mä aikoinaan rukoilin omia jumaliani, jotta yksi pieni lapsi saisi uuden maksan. Tilanne oli silloin jo lääkäreidenkin mielestä toivoton ja uuden maksan löytyminen niin pienelle lapselle oli epätodennäköistä.  2 päivää myöhemmin sopiva maksa löytyi. Mutta en ole kristitty, joten et taida kaivata minun rukouksiani.

Vierailija
4/5 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydän rukousta oikein netistä toisilta, niin pyytäisin johonkin hyvin tärkeään asiaan. Ehkä ymmärsin väärin aloituksesta, mutta vaikutti hyvin pieneltä asialta yhteiseksi rukoiltavaksi... Eikä ketään voi käännyttää, tai ainakaan rukoilemalla toivoa näin.

Olen uskovainen, mutta realistinen.

Vierailija
5/5 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna, ehkä sinun kannattaisi nyt vaan jättää tuo ihminen ihan rauhaan, ettet ole kohta taas pahemmissa vaikeuksissa. Ilmiselvästi ko. henkilö ei kaipaa sinun seuraasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan