Se 16-vuotias teini
Kommentit (19)
Awwwwe, törmäsin tänne vasta tänään ekaa kertaa, kun yritin googlata jotain vanhaa ketjua :D Melko lähelle kyllä, mutta enemmän tämän tyylinen http://aijaa.com/nrtS3E , tein nopeasti paintilla, kun koulu loppuu just, joten älä siitä välitä :D Ja ton ekan tytön hiukset, tokan ja kolmannen hiusväri ja tyyli ja muu sellainen. Tommonen metallimuija mie vähän oon :3 t. se 16-vuotias teini
Emo en sentään ole, ja musamaku pääasiassa metallia yms hyvää musaa, ei mtn Piipertäjää/massamusiikkia :) t. se 16-vuotias teini
Näköjään se ketju jyrsijäostoksista on poistettu. Kerkesitkö vastata siihen vielä?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:02"]Näköjään se ketju jyrsijäostoksista on poistettu. Kerkesitkö vastata siihen vielä?
-Mies 29v-
[/quote]
Sitä ketjua juuri yritin etsiä :/ En kerennyt, mutta olin vastaamassa. En vain muista enää mitä :/ t. se 16-vuotias teini
Kuka oikeasti antaa miulle aina pelkkiä alapeukkuja? :D Siihen poistettuunkin ketjuun tuli vain niitä ja ties kuinka moneen aikaisempaan. Jos jollain on jtn minua vastaan, niin sen voi kyllä ihan sanoa. t. se 16-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:39"]
Kuka oikeasti antaa miulle aina pelkkiä alapeukkuja? :D Siihen poistettuunkin ketjuun tuli vain niitä ja ties kuinka moneen aikaisempaan. Jos jollain on jtn minua vastaan, niin sen voi kyllä ihan sanoa. t. se 16-vuotias teini
[/quote] Rehellinen mielipiteeni sinusta: a) panetat minua b) vaikutat symppikseltä, mutta olen antanut sinulle yhden miinuspeukun, koska vaikutit siinä kommentissasi epäuskottavalta.
[/quote] Sait myös hyvää palautetta ja ihailua esim. siitä, että menit kirjastoon silloin kerran.
Olet av-palstan kiehtovin hahmo, teini 16v. Terveisin av-mamma.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:39"]
[/quote] Rehellinen mielipiteeni sinusta: a) panetat minua b) vaikutat symppikseltä, mutta olen antanut sinulle yhden miinuspeukun, koska vaikutit siinä kommentissasi epäuskottavalta.
[/quote]
Kiitos rehellisestä mielipiteestä :) t. se 16-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:02"]Olet av-palstan kiehtovin hahmo, teini 16v. Terveisin av-mamma.
[/quote]
No kiitus :3 Mietin tänään julkisen blogin aloittamista, mutta en sano mtn varmaksi vielä. t. se 16-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:47"]
[/quote] Ja miinuspeukut tulivat, koska..?
[/quote]
Yritin itsekkin miettiä, mutten saanut mieleen mtn. Ehkä koulukiireideni vuoksi, tai tulevan harjoittelu/työssäoppimispaikan/minkälie vuoksi?
t. se 16-vuotias teini
En ole itse tätä mieltä, mutta ymmärrät varmaan että kaikki ei ehkä tykkää kommenteistasi tms. ja siksi alapeukut. Käytät kuitenkin nimimerkkiä, niin sinut tunnistetaan ja siksi helpompi alapeukuttaa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:34"]
En ole itse tätä mieltä, mutta ymmärrät varmaan että kaikki ei ehkä tykkää kommenteistasi tms. ja siksi alapeukut. Käytät kuitenkin nimimerkkiä, niin sinut tunnistetaan ja siksi helpompi alapeukuttaa.
[/quote]
Kaikki ei voi miellyttää :)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:34"]
[/quote]
Kaikki ei voi miellyttää :)
[/quote]
Ei voi, eikä pidäkään ;)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:03"]
Oliko teillä ne treffit?
[/quote]
-Mies 29v- ei koskaan saapunut paikalle.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:47"]
[/quote] Ja miinuspeukut tulivat, koska..?