Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ammentaa elämänilo

Vierailija
22.08.2014 |

jos aina vaan masentaa, vaikka kaikki asiat on kunnossa. Ihanat lapset, oma koti, kiltti ja ymmärtäväinen mies, vakkariduunit, autot, koira, kissa, ystäviä, mummot, ukit jne...

Näin ollut melkein aina, siis että mikään ei tunnu oikeasti miltään :-( Iltaisin ei tule uni, kun itkettää seuraava päivä jo valmiiksi, aamulla kuitenkin jo odottaa iltaa.

Masennuslääke käytössä, useita ehditty jo kokeilla, mutta ei tule iloa ei. Käyn terapiassa säännöllisesti, pyöritän arkea mahdollisimman "normaalisti". Kukaan, ei kukaan tiedä silti, että into elämästä puuttuu ja elämä on taistelua päivästä toiseen. Onko muita samanlaisia ja mistä sitä iloa saa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimosta. Onko jotain harrastusta joka kiinnostaisi?

Vierailija
2/10 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengellinen puoli? Ja tai henkinen harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhasta ruikuttaja. Mene avustustyöntekijäksi.

Vierailija
4/10 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan samaa ap!! Kärsinyt masennuksesta jo vuosia. En tiedä mikä auttaisi, auttaako mikään enää? Olo on välillä aika toivoton. Mistään ei löydy niitä värejä ja elämänhalua. lapset kasvaa ja kaikki hyvin mutta silti masentaa. 

Vierailija
5/10 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää että iloa ei löydä niistä asioista mitä sulla on. Olet masentunut syystä tai toisesta. 

Vierailija
6/10 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännölliset treenit (4-5 kertaa viikossa), terveellinen ruokavalio ja ei alkoholia. Mulla alkaa heti masentamaan jos en noita asioita tee. Ne pitävät minut tasapainossa.

Vierailija
7/10 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sitä on mun itsenikin ymmärtää, siksi ihmettelen sitä usein ääneen. Tai kirjoitan ajatuksia ylös. Toki olen onnellinen siitä mitä minulla on, mutta vastauksen haluaisin saada siihen, miksi en näistä olemassa olevista onnenpisaroista tunne muuta sen kummempaa? ap6

Vierailija
8/10 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni paikkakunta, ei liiemmin harrastusmahdollisuuksia. Koiran kanssa päivittäin lenkillä, mutta sosiaalisuus jää oikeastaan vaan työpaikalle. Pyrin aina olemaan mahdollisimman huomaamaton, muualla kuin työssä. Nyt lomalla tilanne taas pahentunut :-( ap

Vierailija
9/10 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanko osia? Saat leskiäidin, sekä siskon joka vihaa sinua, ja näyttää sen erittäin suoraan. Äitisi on masentunut, ollut koko elämäsi ajan. Tunnet syyllisyyttä, ettet ole onnistunut tekemään äitiäsi onnelliseksi. Olethan mm. eronnut, toisin kuin hyvät ihmiset. Exäsi raitistui kun vihdoin hänestä erosit, ja asuu isossa omakotitalossa, jonka hänen vanhempansa kustansivat hänelle eronne jälkeen. Sinä asut pikkukämpässä vuokralla, koska paskapalkallasi ei ole kivempaan varaa. Työpaikkasi sijaitsee alueella, jota kansoittavat juopot ja narkkikset. Saat juosta useamman kerran henki kurkussa karkuun ihan tosissasi.

Saat myös parhaan ystävän, joka on tynnyrissä kasvanut, kultalusikka suussa syntynyt pikku prinsessa. Prinsessan vanhemmat ovat elossa, ja hoivaavat pikku mussukkaansa kuin pientä vauvaa konsanaan. Prinsessa voihkii kuinka häntä niin tiäxää ahdistaa, kun joutuu täällä isossa kolmiossa IHAN YKSIN asumaan, voivoi. Ihan täytyy välillä käydä Pariisissa shoppaamassa, kun on niin vaikeeta. Se on kato terapiaa.

Kun sinä eroat, prinsessa räpsyttelee ripsiään, ei tiedä mitä sanoa, mutta toteaa myöhemmin että hän on niin onnellinen että hänellä on joku, toivottavasti sinäkin voit olla onnellinen hänen puolesta vaikka sulla onkin noin kurjaa. Kun Prinsessa poikakaveri sitten jättää, sinä saat kuulla kuinka hänen koko elämä on nyt ihan pilalla. Uusi löytyy kahden kuukauden sisään, toisin kuin sinulle. Itseasiassa olet ollut jo 4 vuotta yksin. Äitisi aika ajoin toteaa että olisi kannattanut mennä nuorena naimisiin. Et kehtaa sanoa ettei kukaan huolinut.

Oikeasti, ap, sinä itsekäs hemmoteltu sika. Mitä oikein haluat? Jotain Frendit -tyyppistä oleskelua 5 hyvän tyypin kanssa keskustan kivassa kahvilassa? Ei kellään ole sellaista elämää. Ne lääkkeesi eivät auta, koska et ole masentunut. Olet tylsistynyt. Olet tylsä tyyppi, joka kuvittelet että elämän pitäisi olla jotain huisin kivaa. Ei se ole, ainakaan meille muille. Me vaan teeskennellään että se olisi.

Vierailija
10/10 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu,että sulla on likaa kaikkea ja elät jonkinlaisessa yltäkylläisyys ähkyssä.Kuvittelet ,että kaikilla muilla asiat on peremmin ja kivaa koko ajan.Ei koko ajan kuulu olla kivaa.Tapahtua asioita. Elämään kuuluu joskus myös vituttaa ja ahdistaa.Silloin löydät elämänilon myös ihan pienistä asioista noista joista maintsikin.Eläimet ovat hyviä masennuksenpoistajia.Lähde lenkille koirasi kanssa ja leiki kissasi kanssa,opeta niille vaikka uusia temppuja.Kissatkin oppivat vaikka mitä .Niille tulee hyvä mieli ja tulet itsekin hyvälle mielelle.Sinulla on paljon hyviä asioita ympärilläsi joten opettele iloitsemaan niistä.

Minun on hirveän vaikeaa antaa sinulle tämän parempia vinkkejä.Minulla on moni asia huonommin kuin sinulla ja tunnen joskus oloni hyvinkin surulliseksi.Jouduin sh:n toimesta sairaseläkkeelle vakavan sairauden vuoksi.Mutta minulla on vielä jäljellä oma tahto ja järki.Lisäksi minulla on välittävä mies.Ihana poika.Kissa ja viihtyisä koti.Pari oikein hyvää ystävääkin löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän