Eipä paljon kannata lisääntymisikäisiä naisia palkata
Kommentit (9)
Ikävää, mutta totta :/
Omaksi onnekseni voin työhaastatteluissa kertoa heti, että lapset on tehty jo nuorena eikä enempää ole tulossa piuhojen katkaisun takiakaan. Myös lapset ovat niin isoja, että ei pelkoa sairastelupoissaoloista.
Ikävä kyllä. Kuinkahan sen toisi haastatteluissa (jos niihin edespääsee) esille, että lapsia ei ole eikä tule.
Jaa, olen melkein 50- vuotias ja olen korostanut työhakemuksissa ettei lapsia ole. Eipä ole vaikutusta työnsaamisessa. Kai sitä sitten on sitten liian vanha työllistymään.ä
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:50"]Ikävä kyllä. Kuinkahan sen toisi haastatteluissa (jos niihin edespääsee) esille, että lapsia ei ole eikä tule.
[/quote]
Sanomalla suoraan, kun työnantaja kautta rantain kyselee asiasta
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:50"]Ikävä kyllä. Kuinkahan sen toisi haastatteluissa (jos niihin edespääsee) esille, että lapsia ei ole eikä tule.
[/quote] Kyllä, suoraan kysymykseen suora vastaus :)
Sanomalla suoraan, kun työnantaja kautta rantain kyselee asiasta
[/quote]
Mun työnantaja kysy et onko lapsia tai tällä hetkellä suunnitelmis lapsia. Eipä oo eikä seuraavaan kymmeneen vuoteen oo suunnitelmiskaan.
Mä ihmettelen miyen mun tädillä on vielä työpaikka. Saanut 10 lasta ja ollut aina vuoden vähintään nuorimman kanssa kotona. Vanhin on 23, nuorin 3. Laskekaa itse montako vuotta on tehnyt töitä siinä välissä.
Lopetetaan vaan ihan yhteisellä päätöksellä lisääntyminen. Ihmiskunta kuolee 100 vuoden päästä, mutta eipähän tule työnantajille pettymyksiä ja lisäkuluja. On tärkeää priorisoida nämä asiat!!
Ei ollut työtuomioistuin ekalla kerralla tuota mieltä, mutta ei ole paljon vaihtoehtoja kun EU tuomioistuin teki päätöksensä. Eihän tossa mitään, palkalliset äitiysvapaat kokonaan pois TES:seistä niin ongelma on poistettu...