Lapselle nimeksi Sonja? mitä mieltä?
Mitä mieltä nimestä? Ei niin yleinen nimi mutta myöskään harvinaisuus. Helppo lausua ja kaunis.
Kommentit (33)
Sonja on todella ihana nimi :) mekin mietittiin pitkään Sonjaa tyttären nimeksi, mitta päädyttiin erääseen toiseen nimeen.
Tykkään! Veljeni tyttöystävä. Äärettömän kaunis, "tähtisilmäinen", nauravainen, lämmin,perhekeskeinen, semmoinen elämän iloa pulppuava ihminen!
Vaimoni nimi on Sonja ja mielestäni oikein nätti nimi.
Oikein hyvä nimi :) myös Silja ja Senja käy
Mä en tykkää k, l, ö, h -kirjaimilla alkavista nimistä, enkä sellaisista jotka päättyy -a -y- pr -äp -kirjimiin. Sonja on siks siis ihan kauhee. Olen 11 v.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:06"]
Kaunis nimi. Tulee mieleen Laila Hietamiehen Sonja-sarja, luin sen aikoinaan monta kertaa.
[/quote]
Minulle myös, ja tämän sarjan mukaan olisin nimennytkin tyttöni Sonjaksi, mutta miehelle nimi toi huonoja muistoja valitettavasti. Kaunis nimi minun mielestä. Soljuva :)
Mun entisellä työpaikalla oli Sonja-niminen rouva, tällä hetkellä melkein 60-vuotias. Mielestäni kiva nimi, eikä tästä rouvastakaan ole mitään pahaa sanottavaa :)
Kaunis nimi, mutta liian yleinen , jokapuolella on saman nimisiä.
Sonja-nimessä on kaunis sointi. Miellyttävä, naisellinen.
Todella kaunis nimi, mutta kahden Sonja-nimisen kaverin vuoksi tyttärestämme tuli Senja :D
Tämähän mukavaa luettavaa. Oma tytär on Sonja. Joskus olen katunut nimeä, kun sattui monta samannimistä samaan kouluun.
Sonja on sovinnonhaluinen, ystävällinen ja kaunis. Kansainvälinen, suomalaisen suuhun sopiva nimi. Aikuismainen ja tyttömäinen. Tykkään!